Frydefullt!


Utpå dagen i går kom sola! Jeg bare måtte gå ned til sjøen. Det var så frydefullt herlig. Sola varmet så jeg måtte til slutt knytte anorakken rundt livet. Panne bånd og vanter kunne jeg putte i lommene.


Is overalt enda, men det var så fint lys i det.


På formiddagen fulgte jeg lyset over skogen. Litt etter litt kom naturen fram fra tåkehavet.


Det tok tid innen sola kom fram, og egentlig lå den der å gjemte seg bak et tynt slør av tåke hele tiden etterpå. Skikkelig solskinn fikk ikke vi.Men bare det å få lyset, var så herlig. I dag er det tåke igjen her hos oss, men kanskje det er håp for denne dagen også? Ikke vet jeg, men snart må da dette sure været gi seg, tenker jeg.


Mens jeg venter på sola i dag får jeg kose meg med vårlige pynt på terrassen. Man blir jo i godt humør av fargerike blomster.


Ønsker dere alle en fin ny uke!

#foto #hverdag #vår #blogg #blomster
18 kommentarer
    1. Ja vi fikk plutselig vårvær i går! Herlig! etter mange dager med tåke og kulde..så jeg håper dere også snørt får finvær! flotte bilder!! Ha en god dag og flott ny uke!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jge kosa meg skikkelig med det sollyset i går. Man blir jo full av energi på et blunk. Men det kan jo hende det letter i dag også. Ha en vakker mandag!

    3. Ha her vandrer du i sollysets varme og tar vakre bilder. Og jeg har akkurat kommet inn svett og avbala etter å ha frest snø 😀 Her er det kontraster ute og går men er jo en del av sjarmen i dette landet vårt 😀 Kos deg i dagen med flotte gjøremål 🙂

    4. jeg blir glad i hele meg når jeg leser dine innlegg og nyter dei vakre og stemningsfulle bildene )) tåken er trollsk og kan være vakker,men helst ikke i dagevis ))

    5. Fantastiske bilder ! Du er sååå flink 😀 Her varma sola litt i dag også og jeg fikk nesten vårfølelse 😀 Ha en nydelig kveld kjære deg og stoooor god klæm <3

    6. Så flotte bilder :o)) Her i Oslo krangla sola med tåka om hvem som skulle stå som hovedsponsor for søndagsværet, og det ble uavgjort til slutt :o))

    7. dedicat: Tusen takk! Den snøen har vi ikke sett stort til denne vinteren. Her er det så vårlig at vi vil vel få sjokk om det daler ned noe hvitt igjen! Men fint med kontrastene vi har da. Nyt dagen!

    8. fruensvilje: Tusen takk du! I dag våknet vi til sol i skylaget. Herlig. Jeg har barnebarn på vinterferie, så det passer finfint! Nyt dagen 🙂

    9. Vera Lynn: Takk og takk! Ja, du sier noe. Ikke alltid morsomt med den værkonkurransen. Her var det grått i hele går, men i dag ser det jammen ut til å lysne litt! Ha en fin tirsdag 🙂

    10. Margrethe: Herlig med litt sol. I går var det grått hele dagen, men det var mildt og fint. Noen dager blir utlengselen stor, men man må jo jobbe også da. Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg