Årskavalkade.

Nå er snart ringen sluttet, og 2017 går inn i evigheten. Hva bragte året deg? Hva bragte året meg?

Vår og forsommer med mengder av blomster, summende insekter og nyfødte lam.

Sommeren ga fine turer etter markjordbær, fisk fra havet, sol og regn.

Så kom høsten med soloppganger og solnedganger som kunne ta pusten fra noen og enhver.

Rimfrosten tok for seg, før vintertiden.

Der er vi nå, midt i vinteren og venter på et nytt år. Hva det vil bringe er spennende. I året som har gått har jeg tatt mengder av bilder, og det vil jeg fortsette med. Om dere følger med her, så vil dere få se litt av det. Nyt denne siste lørdagen i 2017 og velkommen til 2018.

#foto #blogg #nyttår #årstider #årskavalkade #natur
12 kommentarer
    1. For en nydelig oppsummering! Kjempe fine bilder og nydelig tekst 🙂 Elsket spesielt bildene med soloppganger, solnedganger, frosten og vinterbildene <3 Ha en superfin dag!

    2. Ååå så mange flotte bilder! og ja..hva har året gitt meg? Det må jeg jammen tenke litt på ja…men, kan ikke se at det er så veldig mye positivt..så får lete litt…hihih..Ha en god dag og kveld!

    3. karidansen: Tusen takk så hyggelig sagt av deg! Ja, jeg liker å ta bilder, så det blir det nok mye av i det nye året også. Kos deg videre mot et nytt år!

    4. Toini: Noen ganger er det fint å tenke litt etter. Året gir og tar det.Men om vi leter, finner vi alltid fine ting. Du for eksempel, har vist oss mengder av vakre bilder, gitt inspirasjon og glede. Dråpedronning er du! Pluss at bildene dine har vært på tv!!! Gleder meg til å følge deg videre!

    5. Fantastisk flotte bilder ! Tenk det er den aller siste lørdagen i 2017, DET er noe å tenke på det! Ha en nydelig kveld kjære du og stor godsmittevernsklæm 😉 <3

    6. ladyaugust: Ja, nå er snart dette året over også. Vi får tenke framover og legge planer for et nytt år. Spennende det også. Klem til deg 🙂

    7. Utrolig kreativ og fin oppsummering av et år! Vakre bilder alle som en! Ringen er sluttet for 2017, velkommen 2018! Håper vi følges inn i nyåret! Godt Nyttår! Klem<3

    8. toveview: Tusen takk. Ja, nå er vi i gang med et nytt år med nye muligheter. Klart vi følger hverandre videre! Ønske om nye dager med mye fint fra meg med en nyttårsklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg