Hva driver hun med nå?

I alle dager, hva driver hun med nå tenker du kanskje? Jeg klipte i stykker en slitt, tykk strømpebukse. Bena ble knyttet igjen i den ene enden og der festet jeg også seks like lange hyssingstumper. Jeg tok ikke bilder av hele prossessen. Men jeg brettet en bærepose over en bøtte, som om jeg skulle ha søppel ned i den. Så brettet jeg strømpebuksen ut på samme måte, før jeg fylte opp med sement. Når jeg synes det var stort nok, løftet jeg det opp og begynte å dra i hyssingene, en etter en. Når jeg var fornøyd med resultatet, strammet jeg alt til med et bånd og litt ståltråd. Så fikk det ligge der nede i plasten et par dager.

I dag måtte jeg bare se. Det var tørket såpass, at jeg kunne åpne forundringspakken. Fram kom gresskarene.

Så fornøyd. Nå skal de tørke i en uke, minst.Om jeg skal male dem oransje eller ha dem i sementfarge, har jeg ikke bestemt meg for enda. Hva synes du?

#foto #høst #gresskar # blogg
20 kommentarer

Siste innlegg