På igjen….

For et rot, men dette er gøy! Ja da, jeg snekrer og bygger, men det var ikke det som var på igjen! Det er på igjen med sykdom!!!!! Så vondt i halsen at jeg vil ikke snakke. I går forsøkte jeg meg med å spise klementin. Det sved i halsen som fy. Nei, nå er jeg skikkelig irriterte. Det har vært mer enn nok sykdom dette året.

Men da får jeg lage et hus da. Det tar tid og jeg kan lime litt når jeg vil og orker. Innen jul blir det vel noe av det og formen blir vel god igjen. Lurer på om huset skal være svart, hvitt eller rødt? Men først må jeg bli ferdig. Men nå manglet jeg lim. Godt man har andre som kan dra og handle…

15 kommentarer
    1. Ikke noe særlig å bli dårlig nå i tiden fram til jul. Ønsker deg masse god bedring 🥰
      Så fint et hus du holder på å bygge. Bruker du papp først og så limer på trebitene etterpå?
      Håper dagen din blir fin allikevel, klems 🤗

      1. Ja, nå ble jeg skikkelig lei meg. Endelig i bedre form og så var det rett ned igjen. Men det går jo over. Ja, jeg bygger litt av papp og så kler jeg med tre. Godt å ha noe koselig å pusle med Klemsiklem 🙂

    2. Å, så leit 😳 Kjedelig å aldri bli ordentlig frisk. Sliter selv med det for tida, influensavondt i hans og kropp, men ikke skikkelig syk. Bare ikke i form.
      Du har hatt mer enn nok lenge nå, så jeg håper det går raskt over.
      God bedringklem! ❤️
      PS: Veldig artig det du lager 😀👏

      1. Ja, nå begynner jeg å bli irritert, og er slett ikke noen tålmodig dame. Mange her som har vært og er syke, så det blir smitte da. Men det går jo over.Mannen min sa at da er vi vel friske i jula da, for han er også syk. Koser meg med småting innimellom. Klemsiklem:)

    3. det var trist å lese att du var syk igjen ,håper virkelig det er kortvarigt så du er fin igjen veldig fort :=) koslig hus ,nesten så jeg fikk lyst å lage et nytt igjen jeg også ,mitt står fremme på sjenken ,liker slike små hus veldig godt

      1. Takk du. Noen av de jeg kjenner har vært syke bare et par dager og andre får feber og blir syke en stund. Håper jeg får den milde varianten. Artig med husbygging, det vet du jo. Fin liten syssel innimellom annet. Jeg har jo gården min som står framme, men har hele tiden hatt lyst på et hus. Nå blir det det. Ha en finfin dag 🙂

    4. Nå er du i byggingen igjen, og så blir det et flott hus tilslutt. Går mye forkjølelse eller influensa. Ønsker deg god bedring og en fin 2 advent! ❤️

    5. Å nei, så kjedelig! Nå som du var skikkelig på tur opp! Ta vare på deg, og kos deg med husbygging så lenge! Gode trøstegodbedringklemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg