Variasjon

Ingen dager er like, og ingen skogturer gir det samme. Det er fint med variasjon.

Jeg tok med lunsjen ut i dag, fant meg en trebit som brett og en fin plass for et måltid. Noen så på meg da jeg spiste?

Hvilken nysgjerrig liten.

Så vakker den var der det satt. Jeg følte at den misunte meg maten. Men jeg tror ikke ekorn liker krydret kjøtt?

Eple liker den vel? Jeg la igjen en del eplebiter i skogbunnen, for jeg trengte da ikke alt. Skal lure på om den spiste det opp etter at jeg hadde gått?

6 kommentarer
    1. For noen skjønne små skapninger. Må være en fin opplevelse å spise lunsj med de tittende på deg. Så godt gjort å få bilde av de! Tipper de spiste eplebitene😀

      1. Skikkelig morsomt å se ekornene i trærne. Det er liv i dem i våren. Så noen flere her om dagen, men de forsvant opp i tretoppene før jeg fikk bilder. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    2. Deilig med skauturer – de er alltid forskjellige, som du sier! Heldige du som traff Nøtteliten da…. flotte bilder av yndlingsdyret mitt…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg