Ikke mye aktivitet.


Julekulene henger fortsatt i vinduet vårt og minner om små planeter. Vi har hatt noen fine solskinnsdager, men i dag har kulda tatt over.
Ti minus er det her på morgenen, men jeg orker ikke gå ut. Kroppen føles like tom som den kokosnøtta som har falt ned på bakken. Denne gangen var det visst min tur. Feber gir ikke akkurat energi. Nå som det endelig var vintervær burde jeg jo vært ute og tatt masse bilder, blåst såpebobler og kost meg, men  det kan jeg ikke. Men jeg kan jo se det fra den lyse siden. Jula er nesten over, og jeg har vært frisk og hatt det fint.  Ikke annet å gjøre enn å ta fram nesespray og varme pledd, gløgg og en god bok. I dag blir det ikke mye aktivitet her skjønner jeg.

#blogg #hverdag #vinter #helse #foto
20 kommentarer
    1. Uff..ja da høres det ut som du har fått det! Det som går rundt omkring! Flotte bilder! og skikkelig nydelige det bildet med kulene foran den vakre himmelen! Ha riktig god bedring!! og plei deg selv!

    2. god bedring.Å bli syk er slettes ikke gøy nei,men håper det går fort over så får du ta slappe av så lenge det står på.Nydelige bilder,det skal du ha da )

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ikke annet å gjøre enn å ta det med ro. Nye bilder får jeg ta en annen dag. Jammen godt man har noen i arkivet. Takk for omsorgen og ha en fin dag 🙂

    4. Ønsker deg God bedring! Sånt er et boozt for immunforsvaret, men noe herk når det står på! Jeg hadde ei kule i mars i fjor, så jeg håper at jeg slipper unna nå! 🙂

    5. fjellgeitbundingen: Ja, det tar vel noen dager. Nå har alle rundt meg vært syke i massevis, så nå var det visst min tur. Takk for hyggelige ord og nyt kvelden 🙂

    6. karidansen: Heldigvisher jeg ikke ofte sånn. Hadde en tørn i høst med feber og hals, men nå var det vel min tur igjen da. Forsøker å kose meg som best det går, og håper det ikke varer lenge. Takk for omtanken og ha en fin kveld 🙂

    7. Uff, er du så pjusk nå da 🙁 Stakkar <3 Håper du kommer deg fort igjen. Veldig kjedelig å være så dårlig, feber er noe herk! God bedring da <3

    8. Oj, det var virkelig kaldt. “Brøy ” deg godt ned under tepper og bli der en stund. Er helt sikkert mange i samme selskap…
      God bedring.

    9. frodith:Uff ja, skikkelig pjusk. Det er ikke annet å gjøre enn å ta det lekkert. Ute snør det som bare den og er finfin vinter, men her inne er jeg da. Klem til deg og takk for omsorgen :O)

    10. maiken: Her er det vinter og snø utenfor vinduet, men jeg holder meg kloklig inne i varmen. Jepp, her har mange jeg kjenner vært syke, så nå var det min tur da. Ikke annet å gjøre enn å slappe av. Ha en fin helg og takk for omtanken.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg