UTFORDRING/SPØRSMÅL OG SVAR/KJEDEBREV

KJEDEBREV

Aner ikke hvem som startet dette her, men jeg ble da utfordret av Heidis verden. Vanligvis er jeg ikke med på sånt, men dette var jo bare uskyldig moro.

UTE ELLER INNE?  Vinter eller sommer? Regn eller sol? Alt avhenger jo av været, om jeg liker det eller ikke. Jeg tror det viktigste er å ha klær til inne og ute, klær som gjør at det blir bekvemt. Om jeg kan velge ute eller inne? Da blir det nok ut. Tenk å ikke få lov til å gå ut, eller ikke orke det. Det måtte være ille for meg.

VARMT ELLER KALDT? Jeg har det fint i varmen, men jeg elsker variasjon. Om man ikke svetter eller fryser vil man jo ikke sette pris på forandringer. Selv om jeg elsker vinter og kulde, elsker ikke kroppen min det for lenge av gangen. Den har det best i varmen, så da får jeg velge det.

NATT ELLER DAG? Natten er god for søvn, men også fin for gode tanker og kreativitet i blant. Jeg er ikke A- eller B-menneske. Jeg sier jeg er C, for jeg liker å stå opp om morgenen, men også å være oppe om kvelden.

GJEST ELLER VERT? Jeg er veldig ofte vert og det er koselig. Men det er godt å gå bort også. Det var da merkelig vanskelig å svare en at delene for meg?????

HUS ELLER LEILIGHET? Her vet jeg at leilighet velger jeg ikke, om jeg ikke en gang i fremtiden MÅ på grunn av helsen. Jeg vil ha hus, som nå, med en liten hage.

SJØ ELLER FJELL? Hva med skog da? Jeg må jo ha det også. Tunge granskoger med mose og barnåler. Så jeg vil ha alt jeg. 🙂

HØYT ELLER LAVT? Fint å stå på toppen å ha utsikt, men det er også fint å se opp til noe man drømmer om.

Nei, dette ble en helt umulig spørsmålsrekke for meg. Jeg liker variasjon og litt av hvert. Takk for utfordringen og er du ikke utfordret enda, så er det DIN tur nå!

12 kommentarer

Siste innlegg