Har bestemt meg!

Endelig har jeg bestemt meg. Kjolen ble grå med stopper over skuldrene, og med et sjal over skuldrene. Sjalet festet jeg med en nål.

Du verden så mange tanker jeg hadde om hva jeg skulle sy sammen.

Grått, eller svart, langt eller kort, med topp eller jakke. Men toppen jeg har på meg her på bildet har jeg liggende da om jeg vil bruke det en annen gang. 
Men det enkleste er som regel det beste, så nå er jeg klar til midtsommerbryllup for min slektning på lørdag. Håper sola kommer også!

# håndarbeide #søm # klesdesign
18 kommentarer
    1. Wow!! Den er flott!!! STILIG…ELEGANT!!! Den nåla har jeg UTROLIG sansen for! Hvor har du fått tak i den? Herlig bilde av deg der du sender slengkyss! :D:D:D

    2. karidansen: Kjempefornøyd selv, og nåla gjorde susen. Den er gammel og jeg har kjøpt den på et marked en gang. Aner ikke om den er verdifull, for jeg bare likte den! Den har jeg brukt veldig mye, for den passe liksom til alt! 🙂

    3. Blir så fin atte 🙂 Jeg tar noe jeg har i bryllupet jeg skal i i juli 🙂 Har jo klær vettu 🙂 Kos deg med grill i kveld, og bryllup på lørdag 🙂 klemmer i vei 🙂

    4. frodith: Jeg hadde ikke noe som var både sommerlig og langt nok!!! Alle skulle ha lange kjoler og da passet det ikke meg med kort liksom.Men nå er det på plass, heldigvis, og da kan jeg nyte dagene mot helga. Kake skal bakes også, men det er bare gøy! 🙂 Tror jeg baker en jeg har bakt før til sånne anledninger.

    5. Nå har jeg tatt bilde av nåla di, med kameraet mitt! Synd at det trolig er ei nål som det ikke går an å få tak i. Den er HELT meg…og sikkert deg også! 😀

    6. karidansen: Hadde vært gøy å finne ut hva det er for en nål kanskje. Jeg falt for den med en gang jeg så den, og den ble min fort, før andre prøvde seg. Kanskje det er både ekte perler og diamanter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

    7. Mona: Tusen takk! Jeg ble fornøyd til slutt. I dag kjøpte jeg en kort bollerojakke i sort, for blir det så kaldt til helga, må jeg ha noe på ermene. Brrrr, for en iskald dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg