Jeg fortsetter!

Jeg liker å dele bildene mine med dere, så jeg fortsetter. Dagene går fort om sommeren synes jeg, og opplevelsene er mange. Hver dag et eventyr her i nord, med fint vær og vakker natur!

En dag tok båten inn for å gå til Svartisen. Skikkelig flott. Mange gikk helt inn til breen, selv om det sto skikkelig med advarsler. Jeg synes det var best å holde avstand og zoome inn herligheten i stedet!

Mye vakkert er det å ta vare på mens man er ute og går også. Bena og kamera får virkelig trimmet seg!

Ikke lett å la være å ta bilder heller da! Hjelp så fort batteriene er ladet ut og kamerakortet fyllt opp!

Vi har besøkt Saltstraumen og det ble nyfisket sei til middag.

Jammen ble det ikke mat til måkene også!

De har jo også unger som skal ha sitt!

Til slutt noen bilder fra Norges minste hotell, Storjord! Tusen takk til Dedicat for tipset, det var virkelig et vakkert sted å besøke! Nå drar vi videre, og om jeg har nett og finværet holder, blir det Steigen og Lofoten neste! Hei så lenge!

 

#foto
19 kommentarer

Siste innlegg