Farger- hvit

I dag er fargen HVIT! Snøen er vekk hos meg, men mye hvitt er det der ute fortsatt. Vil du være med så heng på. Jeg har det litt travelt i dag, men legger inn linker til dere som deltar når jeg har tid! Nyt dagen!

For et liv!!!! Herlig å se sangsvanene om dagen. Jeg skulle ønske jeg hadde en hel dag til rådighet, bare for å stå der å ta bilder. De har funnet et oversvømt jorde og der holder de til hele dagen nå. Jeg kjører stadig forbi, og endelig hadde jeg tid så jeg fikk noen bilder med det lille kameret mitt.

En og annen gås tittet også innom.

Noe så herlig. Håper jeg rekker en tur dit igjen ganske snart.

Dette været i dag tidlig var eventyrlig, med sol i rim!

Rimfrost som om noen hadde hengt opp lange glitterremser!!!!

Nå tar jeg helga fra bloggen. God helg! Her finner du flere innlegg i hvitt!:

Etdiktomdagen

Frodith

Toveview

Dvergpinschereimitthjerte

Fruensvilje

#foto #blogg #fugler #natur #vinter
18 kommentarer
    1. Etdiktomdagen: Ut på leting, så gøy! Rekker ikke stort i dag, for hele min familie kommer i ettermiddag og da blir det liv! Laging av mat og pynting av kaker står på min meny i dag. Lykke til! Klemsiklem 🙂

    2. Så flott 🙂 Jeg har noen fine hvite ting jeg vil finne fram…Gamle bilder.. Ikke noe nytt å hente her.. 😉 Jeg er mest inne og surrer 😀

    3. Wow så flott med alle de svanene! Det må være gøy å kunne fotografere så mange på en gang. Her ser vi liksom en eller tre sammen… Jeg tror jeg må finne noe hvitt og bli med 🙂 Nyt kvelden med familien 🙂

    4. Så flotte bilder! ser du har samme vær som oss i dag…frost…rimfrost på alt! Så nydelig! Men jeg så dette innlegget så sent, så jeg har allerede lagt ut mine to innlegg i dag..orker ikke begynner på et til, for har så vondt i håndleddet…men kan jeg ta det i morgen tidlig?? For da passer det med det jeg hadde tenkt? Ha en god kveld og kos deg!

    5. Vakker hvit svanedans i de første bildene! Ellers utrolige vakre motiver med is og snø i seg på de andre fotoene her! Herlig med hvit. Hvit står for renhet, synes jeg. Jeg slang meg ikke med i går da jeg hadde besøk, men i dag fikke jeg tid. Takk for utfordringen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg