Farger-svart

Fargen denne gangen er svart! Men er det egentlig en farge? Om du bare bruker svart, så får vi jo ikke et bilde, men en ren svart flate. Nei, sammen med svart må vi ha annet.Jeg har valgt å blande fargen min denne gangen med mest hvitt fra vinteren. Da blir det kontrast og silhuetter. Velg selv. Svart er en fin kombinasjon med det meste.

Før helga kjørte jeg en tur. Det ble så fine kontraster med de svarte trærne mot snøen. Plutslig så vi jeg mange rådyr ute på et jorde.Da var det bare å stoppe. Tydelige ble de ikke, men så fine i svart silhuett mot det hvite.

En elgku med to kalver ble også til artige bilder. Skogens trær er mer svarte enn grønne i dette lyset.

Skiløpere ble også svarte der de for fram i løypene med hundene omkring seg. En elg møtte jeg midt i veien også. Den var så svart at jeg nesten ikke så den.Vil du være med å fremheve svart, så heng deg på!

Her er de som deltar:

fruensvilje

dvergpinschereimitthjerte

etdiktomdagen

toveview

frodith

utifriluft

eiheks

#blogg #svart #vinter #foto #natur #friluftsliv
20 kommentarer

Siste innlegg