Forandring fryder.

På Plantasjen har de solgt ut små t-lyslykter til fem kroner stykke. Visst var de pene i oransje, men jeg er ikke så glad i den fargen hele året. Det ble demontering hos meg. Lyktene var lette å ta i fra hverandre og glassene ble fjernet før lakkering.

Ikke lenge etter var lyktene  hvite og et rådyrpar fikk også ny farge. Gøy og rask forandring.

Så nå har jeg to fine lykter med sommerfugler på bordet. Jeg droppet hele lokket, for jeg skal ha dem inne. Håper dere kan bli inspirert til å finne på noe også. Forandring fryder! Flere innlegg om ONSDAGSTEMA med tema forandring finner du HER!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg