Høstluft

Nå er høsten her, det kjennes på at vi får kaldere dager. Men det er fint det også. Ute begynner det å bli farger på løvtrærne og enda blomster det litt her og der.

I går kveld fant jeg vakre blåklokker og en valmue inne på skogen. Det ble nesten litt julestemning over den fine rødfargen.

Jeg går gjerne på tur med andre, men når jeg går alene blir det mange rare bilder av ting jeg finner på min vei. Snart kommer vel rimfrosten også og det blir nye motiv å se på. Kos dere i den gryende høst, det gjøre jeg.

2 kommentarer
    1. annebe: Ja, jeg burde være enda mer ute om dagen, men man kan ikke rekke alt. Herlig å se sola skinne der ute i hvertfall! Ha en fin dag videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg