Keramikk, maleri og vente på vinteren!


Nei, jeg han ikke si jeg venter så ille, men meterologene sier at det kommer snø denne uka. Da blir det til at man venter og ser etter det. Det er koselig å se snøflugg danse i lufta, men det er ikke gøy å kjøre bil når det er glatt, synes jeg. Men nå har mannen min lagt om til vinterdekk på bilen min, så det skal nok gå greit. Det dumme er alle de som fortsatt kjører på sommerdekk og skaper farlige situasjoner for oss andre.


Jeg jobber med keramikken min om dagen og det er faktiskt gøy. Håper bare alt holder seg når jeg skal brenne det?


Til helga er det utstillig av malerier sammen med over 80 andre, så det blir spennende. Ha en fin dag dere, med eller uten snø!

6 kommentarer
    1. Så fine ting du lager …gøy å se :)…vi har også bilen klar med vinterdekk..merka at det var litt annen luft ute i dag..så ikke umulig det kommer litt snø snart 🙂
      Ha en fin dag videre<3

    2. annebe: Takk du! Jeg koser meg veldig selv også mens jeg lager mitt.;) Ja, nå er det bare å vente på snøen. Jeg fikk handlet mat i dag, så nå slipper jeg det i morgen om det skulle komme noe hvitt fra himmelen. Om det skjer så håper jeg at jeg får meg en tur ut! Ha en fin kveld! 😀

    3. Det var disse kunstverkene jeg så på blogginnlegget der Frodith hadde skrevet om deg! Har veldig sansen både for keramikken og maleriene. Jenta med kjolen og buketten + paret falt jeg veldig for – det lette, gjennomsiktige og litt sarte. 🙂 Har du gått på kunstskole eller er du sjøllært?

    4. karidansen:Tusen takk! Se der ja, nå har du vært på tur på bloggen min!!! Morsomt! Jeg liker å være kreativ. Jeg har aldri gått på kunstskole. Noen enkle hobbykurs forsøkte jeg, men synes ikke jeg lærte noe av det jeg ville lære.Jeg er autodidakt i både maleri og leire, altså selvlært. Da jeg begynte med leirskulpturer fikk jeg beskjed fra en som kunne, at jeg bare kunne kaste alt, for om det hadde stått til tørk i et år, var det ikke mulig å brenne det uten at det sprakk. Ikke en av figurene gikk i stykker, og da var jeg litt stolt.Noe riktig hadde jeg vel gjort da. Fint med hobbyer, de gir masse glede!

    5. Ja, DET var ordet jeg ikke klarte å komme på i sted : autodidakt. Ikke ALLTID en skal stole blindt på de som “kan”, det har jeg også erfart! Ja, jeg synes det er moro å gå litt tilbake på bloggene til de jeg har mest kontakt med. Da blir jeg mer “Kjent” Jeg er absolutt kunstinteressert, og har mye glede av å se på kunst, sjøl om jeg ikke har det store talentet innenfor tegning/maling og keramikk. God natt! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg