Det går i 190!

Tiden går så alt for fort om dagen at jeg rekker ikke alt. Alt gå i 190 liksom!  Leirklumpene har blitt til nisser, engler og små figurer, jeg har bakt kaker, sydd puter og selvfølgelig skal familien også følges opp.

Men nå begynner det å hjelpe. Jeg har laget noen kranser med furu,kunstige orkideer og takløk også, og synes de ble fine. Skal vise det fram etter hvert. Om to uker skal jeg være med på julemesse, så det er bare å stå på her. Mye er klart og mye skal gjøres de nærmeste dagene, men blogging blir det ikke stort av. Håper dere alle har det fint der ute og nyter dagene mot advent!

6 kommentarer
    1. frodith: Tusen takk. Ja, jeg jobber litt med leire og har brennovn selv. Kjempekoselig. I dag tok jeg fri på formiddagen og var hos en venninne i bursdag. Godt å få le, skravle og spise god mat. Sånt gir energi til å fortsette det! Jepp, det går fort mot advent. Hele desember skal jeg prøve å nyte skikkelig. 🙂

    2. Så mye fint du har laget 😀
      Jeg holdt på å lage mye keramikk før. Lånte lokale av noen. Det er så moro å holde på med, så en kjeramikkovn står høyt på ønskelisten 🙂

    3. Åse Helen: Tusen takk. Hei på deg, hyggeligdu kom innom. Ja, keramikk er gøy. Det finnes mange brukte ovner der ute, så du kan kanskje finne deg en på Finn.no etterhvert? Men det er noe klin i huset med alt støvet og lukt av glassurbrenning. Jeg har ikke et perfekt rom til det, men det går da bra. Jeg ønsker meg et rom med fliser og et sluk i gulvet. Da kunne jeg bare ha spylt vekk støvet. Nå må jeg vaske da. Når det nærmer seg jul, gjør jeg rent der og da tar det en stund innen jeg setter i gang igjen kan man si, men utrolig gøy er det å lage sine egne ting.

    4. Det er plassmangel det står på foreløpig. Har en stor bod i kjelleren som vi kan åpne vegg inn til vaskerommet, men den er jo full av saker og ting. Vi har planer om å bygge et lite hus på eiendommen der det skal være plass til et kontor til mannen og et hobbyrom til meg, så det er håp en gang i fremtiden 🙂
      Ja det blir litt gris og støv, men det er absolutt verdt det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg