SOLSKINN!


Jeg kom opp fra kjelleren min og oppdager noe underlig. Sol? Noe så herlig. Finfint lys der ute, så det var rett ut i hagen med kamera. Dette må jo foreviges! Fortsatt blomstrer det der ute, selv om det er langt ut i november. Men lyset, lyset var det som fasinerte.

Herlig å se blå himmel her og der mellom de tynne skyene. Jeg trenger i hvertfall lys nå. Så her ble det fram med pledd og saueskinn.


Jeg satt der en god stund, men hjelp så fort sola går ned nå om dagen. Det hadde jeg nesten glemt. Det er jo så lenge siden vi har hatt solsinn, at jeg har ikke fulgt med på det. Viktig å nyte det lyset som var i hvertfall. Sukk, så vakkert. Nå mørkner det, og så får vi håpe på mer sol i morgen.

10 kommentarer
    1. Så herlig ,flotte bilder 🙂 Her var det grått på morgenen ..men så kom sola..gjerne litt mer av den i dagene som kommer :)..Ha en hyggelig kveld <3

    2. frodith: Alldeles herlig, for jeg savner sola så ille. Jeg liker grått vær i noen dager, men ikke i ukesvis kan man si. Dette ga energi!!! Gulllys i hjertet! 🙂

    3. annebe: Tror mange av oss på de østlige delene av landet fikk et solgløtt i dag. Jeg klarte å få med meg litt på slutten av dagen og det var oppmuntrende i en ellers grå tid. Jeg gleder meg til litt rimfrost, for det er så vakkert! Fin kveld til deg også 🙂

    4. Vannfast: Nyyyyyyyyyyydelig var det,som en oppkvikker! Meterologene sier at det blir sol i morgen også, men jeg er redd for å glede meg for mye. Tenk om det ikke skjer? 🙂 Fin kveld ønskes deg!

    5. Åse Helen: Jeg bare MÅTTE ut da det endelig lysnet så fint. Føltes befriende! Vi trengte det nå. Men man skulle vel ikke klage, med tanke på alle i nord som har mørketid. Men de er jo vant til at sånn er det kanskje? Jeg synes i hvertfall tåke og regn er slitsomt, bare det at det er opphold i blandt får fram smilet mitt. Godt å slippe regntøy og paraply hele tiden! Ha en finfin kveld og takk for hyggelig hilsen!

    6. Karoline Johannesen: Tusen takk! De sa i nyhetene i dag at vi bare har hatt ti times med sol i november, så jammen var det på tide med litt lys. I dag har det vært helt vakkert. Jeg har nytt det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg