Pynt lys!

Jeg har holdt på i kveld også, og nå gir jeg tipset videre til deg. To lys er en fin julegave eller en vertinnegave.Jeg har brukt utklipte motiv fra julepapir og limt dem opp på litt hvitt papir. Så surret jeg det rundt to lys og festet det med en teip bak. På  framsiden stakk jeg inne to stifter. Jeg kjøpte mine blanke på Clas Olson, men du finner fine stifter med blomster på i hobbybutikkene og hos Nille tror jeg. Stiftene er der for at ikke lysene skal gli ut av papiret!

Så  pyntet jeg med litt hyssing og klistremerker. Synes de ble søte. Så nå er det din tur.

8 kommentarer
    1. Jeg har (som du kanskje allerede vet ut fra mine kommentarer i ny og ne) lest bloggen din en god stund. Har alltid likt bloggen din veldig godt og har vært innom daglig, men jeg må bare si at du virkelig har forbedret deg i det siste! Du skriver veldig engasjerende og morsomt, samtidig som det er mye informasjon og fine bilder. Digger det! Du har alltid skrevet bra, ellers hadde jeg ikke lest bloggen din daglig, men det er virkelig noe som har skjedd den siste tiden. Du blir bare bedre og bedre <3

    2. Linn Therese: Så hyggelig av deg da. Unnskyld at jeg ikke har svart før, men jeg har vært bortreist hele helga. Julemessa tok all min tid, men gøy var det. Ja, blogg er ikke alltid lett. Det tok litt tid innen jeg liksom fant min form her inne. Men så tenkte jeg at jeg fikk være meg selv, og bare det! Ha en strålende første desemberdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg