Fargespill!

Det var den vakre solnedgangen  i dag, som jeg ikke fikk et bilde av. Ikke lett å fotografere når man kjører bil og solnedgangen er i bakspeilet. Men jeg unnet meg et annet fargespill i ettermiddag, så i plastposen min lyste det jammen fint! Blått, grønt, grått og hvitt. Måtte bare fylle posen da det var billig garn på Nille. Hva jeg nå skal gjøre med det? Herlig Senjagarn  og Merano kan jo brukes til så mangt. Jeg får bruke kvelden til å tenke det ut. Et skjerf, en genser, hva med et sjal eller et kjøkkenhåndkle eller barnetøy? Valgets kvaler er der, men samtidig gleder jeg meg her. Jeg drev jo og strikket på en grå hals, men hjelp så trist den var sammenlignet med dette. Juhu, her kommer våren!

6 kommentarer
    1. Fru Stussli: Jeg var slett ikke klar med det jeg drev med, men jeg bare måtte ta det med meg til den prisen. 10 kroner nøstet er ikke hver dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg