Snødamer og menn!

Dagens utfordring hos Frodiths foto-chalenge er VINTER! Her er snøen borte igjen, men jeg rakk da å lage både snømenn og kvinner før den smeltet!  Det er godt å bli litt som barn igjen når snøen endelig daler ned over våre områder.

Men de behøver ikke være så store som da jeg var liten. Disse her er ikke mer en halvmeteren høye, og det er nok til å glede meg for en stund. Nå er de borte for lengst i regn og tåke, men jeg har bilder av dem, så de er ikke glemt!

 Vi hadde vinterfølelse et par dager, og da jeg gikk en tur, fikk jeg bilder av hestene som trente på jordet. Rene julekortet.


Jeg lagde engler i snøen også. Hva gjør du når det er snø?

12 kommentarer
    1. Snødamer og menn, og engler i snøen, det er vinter det 🙂 Var nesten synd at snøen som lavet ned forrige uke ble så fort til slaps og is. Ha en fin fin dag 🙂

    2. Åse Helen: Det var jo så vakkert, at jeg ønsket det skulle vare en stund.Jeg liker ikke denne sølevinteren. Det er bedre med skikkelig vinter, og så kommer våren med smelting og lys. Men været får vi ikke gjort noe med. Her skinner sola så vakkert i da,g og det gir meg arbeidslyst i hvertfall! Nyt dagen! 🙂

    3. fruensvilje: Her varer det jo ikke lenge får den er borte igjen, så det gjelder å nyte hvert sekund! Tur er fint det også. Ha en finfin tirsdag! 🙂

    4. Fru Stussli: Uffda, sånn går det i mildvær. Her har de sunket ned til en liten klatt. Men sola skinner så fint, at det er helt greit. Nyt din tirsdag! 🙂

    5. Herlig .-) Du har laget dem selv ja? 😀 Moro med snø. Og dette var vinter tolket på sitt beste <3 Her er det kaldt i dag, og i går regnet det...veldig rar vinter. Men jeg skal ha vinter-bilde i morgen 🙂

    6. frodith: Jepp. snømenn må til!!! Fin pynt er det også! Jeg liker å lage islykter og snøskulpturer, men da må snøenog kulda vare litt mer enn noen timer. Vi får se utover, det kan jo hende det slår til snart? Her er det solskinn og så vakkert at jeg nesten løper ned og leter etter hestehov i vårværet! Nei da, det får vente, men fint er det!

    7. Så herlige bilder! nå fikk jeg virkelig lyst til å gå ut i snøen å leke 😛 Men får vel vente til guttungen er frisk igjen. Kanskje litt slemt at han må sitte inne å se på mamma leke ute alene 😛

    8. Karoline Johannesen:Nei. hjelp det hadde vel ikke vært pent. Men kanskje han hadde smilt av å se deg liggende i snøen for lage engler! 🙂 God bedring til gutten din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg