Frustrert!

Nå er jeg så irritert at det koker. Jeg går snart tilbake til skrivemaskin, brevpost og frimerker. Jeg nesten hater den digitale verden, når ting ikke fungerer.De siste ukene har jeg slitt meg gjennom virus, dårlig service, avslag og tull. I dag skulle jeg være flink å innstallere Microsoft Office d,a for å hjelpe på problemene, men problemer ble det da også. Ordlista vil bare være på tysk? Ikke mulig å bytte til norsk. At det går an. Jeg bruker så mye tid på dette at jeg blir helt stiv i nakken og så irritert at jeg koker over her! Dette går på helsa løs snart?  Hadde ikke dataen vært så dyr hadde den snart gått rett ut av vinduet. Hva gjør dere for å løse problemer? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

14 kommentarer
    1. Jeg skjønner godt du blir frustrert! jeg blir også kjempesint og frustrert når ting skjer med det tekniske som jeg ikke skjønner. Jeg MÅKER pc-en over til samboeren, og håper han er kjempeinteressert i å finne ut hva som er feil med den…Og som regel går det fine 🙂 Ikke kaste ut vinduet, du må ha bloggen oppe å gå…Og så i morgen da… 😉

    2. Ritamarita: Den er brukendes til blogg og bilder, men det nytter jo ikke å sende mailer med vedlegg til hvem som helst kan man si, Men det er vel bare å få enda mer hjelp da? Tålmodigheten min er liksom slutt nå! Takk for oppmuntring, det varmet! Klem tilbake 😀

    3. frodith: Hadde enda mannen i huset klart det, men han kan vel mindre enn meg her, dessverre. Fikses skal det. Jeg gir meg ikke. I morgen ja!!!! Kanskje det er det som slår inn? Jeg føler meg eldgammel når jeg ikke lenger fikser ting selv. Nei, jeg har ikke råd tilå kaste den, for det er altfor dyrt dette her. Jeg får sove på det!!!!! 🙂

    4. Det er ergelig ja..men det ordner seg nok på et vis..det bare tar litt tid :)..Håper du får fiksa det snart…Lykke til og fin fredag <3

    5. ååååå kjenner meg igjen i det der, da er det kun en ting å gjøre: ring en venn, spør publikum …eller dykk hodet ned i skjiten igjen å få den til å funke, jeg pleier alltid de to første først 😀 Gratulerer masse med dagen din 😀 hipphipphurra 🙂

    6. ladyaugust: Tusen takk for tips og bursdagshilsen!!! Ja, jeg gir meg slett ikke med en gang.I morgen kommer slekta, da skal de spørres ut for kloke tips. Den yngre generasjonen kan jo så mye mer enn meg.Ikke så frustrert i dag akkurat. Koser meg med bursdagshilner fra fjern og nær, og fra deg. Ha en fin dag og god helg!

    7. Så kjipt med data som ikke fungerer som det skal. Det er fryktelig irriterende. Vi har folk som hjelper oss med sånt.
      Over til noe annet: Hipp hurra for deg som har bursdag i dag! 😀 Så det inne hos frodith. Måtte dagen bli fin og din :-)♡

    8. Åse Helen: Ja da, jeg har serviceavtale,men jeg er slett ikke fornøyd med det de gjør. Men blås heller, jeg har bursdag og koser meg. Tusen takk for gratulasjonen og ha en fin dag du også!

    9. Ja den yngre generasjonen kan fantasimye, jeg er sååå imponert. Heldigvis har jeg 2 stykker her i huset som kan sååå mye 😀 eneste er at dem bruker pc og jeg mac…det er litt dumt for de kan ikke mac. Kooos deg med dagen 😀 og hipphipphurra igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg