Mine skapdører.

Mange drømmer er lette å realiserer, men den jeg har nå, vet jeg ikke om jeg klarer. Slengbuksene er tilbake i motebildet, og jeg har verdens vakreste dress hengendes  som motivasjon. For den passer ikke, enda. Har det vært for rått i skapet tro, så den har krympet? Ikke vet jeg. Nå henger den på skapdøra for å minne meg på at gulrøtter er like godt som sjokolade! Figurene på dørene har jeg tegnet rett på skapdørene mine og gardiene har jeg trykt selv. Likte du det?

Jeg liker ikke hvite dører så godt. Så på kontoret mitt har jeg siluhettdamer. Modellene jeg tegnet etter, var på en Ellospose. Veggtapeten min er full av blomster. Noen av dem klipte jeg ut, og limte på skapdøra også.

Dørene i kjelleren har fått et motiv med vinter og snø. Så her er mine skapdører. Hvordan er dine!

Her er det bilder av svampen jeg brukte til  trykke gardinene. Ikke et trykk blir likt og du aner ikke hvordan fantasien min jobber når jeg ser disse gardinene. Jeg har trykt sengeteppe og puter også i samme mønster. Ved å bruke maskeringsteip fikk jeg litt striper også. Utrolig gøy.

12 kommentarer
    1. ladyaugust: Takk og takk. Veldig morsomt. Gardinene brukte jeg en tynne skiver av svamp, sånn oppvaskmatte vet du. Klipte flere biter og satte den sammen med en ståltråd i bunnen, så det ble som en rose. Etter noen prøvetrykk, var jeg fornøyd. Roser ble det liksom ikke,men fine mønster. Jeg skal jammen ta noen nærbilder av det,så du kan se den variasjonen. For det er helt utrolig hva det blir her!

    2. For noen kreative og stilige skapdører og gardiner :)…du er utrolig flink med slikt..
      Og den dressen var lekker…så hold deg til gulrøtter ei stund du..hehe..
      Fortsatt fin fredag til deg <3

    3. Sååå lurt 😀 Det hadde jeg aldri tekt på 😀 Ja til nærbilder 😀 Jeg har så lyst å lage sengetøy men det må jo holde på 60 grader, gjør gardinmalinga det? Gooodklæmmeflinkensen <3

    4. annebe:Takk du! Ja da, jeg liker gulrøtter, men det er jo ikke sjokolade!!! Men jeg får forsøke å være flink en stund. Den dressen vil jeg ha på meg i mai! Kos deg på fredda`n!

    5. ladyaugust: La ut bilder i dette innlegget nåtil slutt. Jeg vasker gardiene på 40, men det er vel ikke det er noe problem på 60 heller, for jeg stryker jo fargen inn med jernet på ca. 150 grader. Jeg har brukt noe som heter Palett stoftrykk fra Danmark. Jeg har malt og trykt t-trøyer,sengetøy til barnebarna da de var små, puter og diverse duker og gardiner. Morsomt å lage noe orginalt, men husk å legg under med papp og smørpapir, ellers får du veldig fint strykebrett!!!!! Klemser til deg på fredda`n.

    6. Utrolig stilige dører og gardiner 🙂 Det må være deg i et nøtteskall. Mine skapdører er hvite…..den buksedressen var stilig, så håper du kommer inn i den til i mai 🙂 Ha en fin kveld og klem fra meg 🙂

    7. Åse Helen: Takk du. Noen ganger kan jeg ikke la være å tegne litt her og der. Disse skapdørene fikk jeg “lov” til å dekorere da. Men det gjelder å begrense deg, for det kan bli for mye om det er overalt i huset. Disse dørene er det stort sett bare jeg og mannen min som ser da.Buksedressen ble litt skremmende da den hang framme??? Vi som hadde elgkarbonader og fløtegratinerte poteter til middag både i går og i dag? Ikke mye slankende det da. men i går hadde jeg besøk av mamma og en av søstrene mine, så da kosa vi oss, for det er ikke hver måned de er her. Men jeg får prøve i hvertfall. Det er jo så dumt at den bare henger der inne i skapet og støver ned!!!! 🙂 Klemsiklem til deg på fredda`n!

    8. ingerslilleverden.blogg.no: Vi skulle pusse opp, og skapene var litt stygge. Da ble de malt opp og jeg ville gjøre det lille ekstra da! Gøy var det, og jeg er vedlig fornøyd fortsatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg