Grått i grått.

 For noen gråe dager. Jeg trenger ikke gjøre om bildene til svart/hvitt, for det er de visst helt gratis. Men litt stilig det også? Det eneste dumme er at jeg ikke får se hverken nordlys om nettene eller solformørkelsen i morgen. Men andre tar vel bilder, så da får jeg hygge meg med det!

Det er bare å sette seg ned og vente på sola. Bak skyene er himmelen blå!

Disse fuglene så jeg i går inne på skogen og de brydde seg slett ikke om været. Her ser det ut som om sola snart klarer å skinne igjennom tåka. Da blir det fint.

11 kommentarer
    1. fruensvilje: Sol er fint, men vi kan vel ikke ha det hele tiden. Tror faktiskt vi setter ekstra pris på en solskinndag etter regn og tåke.Ha en strålend dag, med eller uten den gule på himmelen!!!!

    2. Nydelige bildet og god mornings foresten 🙂 Her er det passe grått ennå også men nå håper jeg sola kommer fram igjen. Godklæm og ha en fiin dag <3

    3. fruensvilje: Nei, idag ble det opphold gitt, enda. Jeg har gått trimturen min, men jeg ble iskald. Det var bare 2 grader der ute og jeg hadde for tynne klær. Godt å komme inn i varmen igjen. Ha en fin dag! 🙂

    4. ladyaugust: Hei på deg i gråværet. Ja, nå håper jeg på sollyset. Vi skimter den i tåkehavet! Klemmer til deg også, og håper du får en strålende dag! 🙂

    5. Tåkete og grått her også men vi har elever på ukesopphold her, så det er så koselig så 🙂 Fine bilder har du uansett <3 Helt herlig med kingel/spindelvev og alt 🙂 Stor klem til deg <3

    6. frodith: En dag med tåke, gjør ikke noe. Du skulle sett alle de edderkoppnettene inne på skogen. Jeg tok ikke bilder da, for vi gikk fort, på tid, jeg og naboen skjønner du. Elevopphold er sikkert interessant. Klemsiklem til deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg