Fram med godsakene!


Gult er kult eller? I går fikk vi solskinn utpå dagen, og sola var like gul som dette påskeegget! Forventningene var store. Ville påskeharen komme? Det var tross alt veldig tidlig. Vanligvis kommer han ikke før på påskeaften hos oss. Men jeg så at det lå egg her og jeg er sikker på at jeg han vinke inne på skogen!

Men det var det store egget de ventet på, det med alle godsakene i.

Ja da, det kom det også. Men om det blir noe igjen til påskeaften? Det er i hvert fall ikke påskeharens skyld. Han hoppet videre for å fylle andres egg. Ha en herlig mandag, den siste i mars dette året!

#påske, #påskeferie, # foto
12 kommentarer
    1. Artige og fine bilder 🙂 Her har det ikke vært noen påskehare ennå, men jeg har en følelse av at han dukker opp om et par dager 🙂 Ha en fin dag

    2. fruensvilje: Ingen har vel lyst til å spare, det er jo så godt!!! Men kjenner jeg foreldrene til de barnebarna godt så dukker det nok opp et egg fra dem på påskeaften! 🙂

    3. frodith: Jeg fikk IKKE påskeegg, og barnebarna satte store øyne. Da spurte jeg om de kjøpte påskeegg til seg selv? De så forskrekket på moren sin og sa at nå måtte de skynde seg å kjøpe til meg! Men jeg fikk smake hva jeg ville da av alle da!!!!! 🙂

    4. Så utrolig stilig bilde av egget nede ved vannet 🙂 Blomstene har kommet seg opp fra snøfallet ser jeg.
      Heldiggris som har fått påske haren på besøk! Nå kan du bare kose deg 🙂 Håper haren hopper i retning Vestfold nå 😉 Ha en fin fin dag 🙂

    5. Åse Helen: Det var så fint nede ved vannet i går, at jeg måtte lage litt påskestemning da! Ja noen av blomstene klarte seg fint. Krokusen lå langflat stakkars, men jeg har noen som er litt sene, de er pene fortsatt. Haren ja, jeg sendte han over til din side av fjorden i går jeg? Han kommer nok. Klemsiklem på mandagen!

    6. :DDDDDD Jeg elsker påskeharer og din har jo hatt med en haug med småsnooop 😀 <3 Gooood mandag fine deg og kos deg med småsnop og alt liksom <3

    7. ladyaugust: Ja det har gått unna på godsakene i helga, så kanskje jeg må ha litt påfyll??? Men i dag er det mandag, da lever jeg som normalt kan man si. Det kan jo ikke være lørdag hele uke heller. Kos deg på mandagen du også. Klemsiklem 🙂

    8. Ritamarita: Masse godsaker som fort fikk ben å gå på!!!! Uffda er det hos deg påskeharen har gått seg bort. Det er flere som har lurt på hvor det blir av han. Jeg trodde han hadde truffet en harefrøken. Påskeklemmer til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg