Hva har skjedd her da?Skille seg ut!

På den åttende dagen i Frodiths vår-foto-challenge skulle vi finne noe som skiller jeg ut! Det gjør jammen det ene glasset mitt!

Jeg dytta ned et blått ark, så dere kunne se hva som hadde skjedd. Ser du det? Da jeg skulle være flink å male noen lister, så ble jeg tørst. Men jeg glemte helt at jeg hadde gummihansker på, og at jeg hadde klint med hvitmalingen. Jeg grep om glasset og det ble prikkete avtrykk i hvitt etter hanskene. Det så jeg ikke før en stund etterpå, og da skilte det glasset seg ut. Jeg så en dame i mønsteret Det var fram med den vannfaste tusjen min. Ved hjelp av noen streker ble det en mer tydelig dame med bikini!

Det ble ikke bare en, men to damer. På baksiden av glasset hadde jeg jo også sølt til!

Nå er dettte glasset forvist til kontoret. Der er det fylt opp med blyanter, og det skiller seg ut der også! Flere innlegg i vårutfordringen finner du HER!

#foto
13 kommentarer
    1. frodith: Takk du! Ja, man har da ting som skiller seg ut! God tur ut vennen og nyt det! 🙂 Klemsiklem. Jeg får skure hos svigerfar i dag jeg.

    2. Måtte le her, det er jaggu ikke alle maletabber som ender opp som kunstverk med nytteverdi. 😀 Snakk om å det mulige i det umulige 🙂 Herlig

    3. Ha-ha…. Du sier så mye om deg sjøl ved hjelp av få ord og bilder.Ei grepa kjerringa som er aktiv og driver på….. samtidig som hun en smule distre, slik at det blir malingsflekker på glasset. Da hun oppdager DET, så er hun ikke snauere enn at hun lager ei bikinidame ut av elendigheta. Jeg tror det er avslappende og morsomt å være sammen med Natheless. En dame som har blikk for detaljer og ser skjønnhet og muligheter i det meste….samtidig som hun har evnen til å blåse en lang marsj i bagatellene. Du har HELT RETT I at det glasset skiller seg ut. Det er garantert INGEN som har maken! Herlige du! 😀

    4. karidansen: Tusen takk for morsom og hyggelig kommentar. Jeg kunne vasket det med renseveske, men når jeg så damen, måtte jeg ta vare på det gitt!!!! 🙂 Litt distre til tider kanskje, men jeg klarer meg. I dag har jeg skura hos svigerfar igjen og gjett hvem som glemte telefonen hjemme.Her hadde det pepet inn det ene og det andre, uten at jeg hørte det! Men jeg fikk da fikset det meste når jeg kom hjem igjen likevel. Nå er det til regnskapsføreren, før det er middag. Dagene går ja! Hei på deg i våren!

    5. Åh – det var jo riktig fint, jeg trodde først at alle glassene hadde dame, og at det ene skilte seg ut fordi du tok noe blått i. Når jeg leste videre så forsto jeg, hehe. Det var kreativt og flott.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg