Telle blomster!

I dag har jeg gått meg en fin tur i raskt tempo. Det var asfalt  det meste av veien, men jammen var grøftekantene fulle av vakre blomster. Jeg kunne ikke stoppe å ta bilder, da hadde det jo ikke vært trim, men jeg telte blomster mens jeg gikk. Da glemte jeg bort å bli sliten, for jeg var så ivrig på å se om det var nye blomster rundt neste sving. Vet du hvor mange jeg talte til?

Jeg tok ikke med busker og trær, men jammen ble det over tretti slag. Skulle jeg tatt med de som ikke hadde blomster enda, hadde det blitt mange flere.

Jeg må skryte litt av meg selv da. Det ble sju kilometer tilsammen, men den siste kilometeren roet jeg ned og gikk langs sjøen. Svanefar var på vakt og om du ser etter i det midterste bildet, ser du svanemor på redet. Snart blir det unger og det skal bli gøy!

Det er en utrolig vakker tid vi er inne i nå. Det dufter både hegg og syrin, kastanjene har sprunget ut og det er blomster på markjordbærplantene. Godt å gå seg en tur, og jeg var heldig og fikk det til mellom regnbygene. Akkurat nå ser det jammen ut til å klarne opp mot kvelden, så kanskje vi kan få en vakker solnedgang?

#foto
10 kommentarer
    1. så flink du har vært i dag da 🙂 og fått med deg alle dei flotte blomstrane i tillegg,ja det er noe med oss kvinner å kunne gjøre flere ting på en gang hi hi

    2. karidansen: Veldig lurt, for i dag gikk jeg alene, da tenker man mer over at man blir sliten. Trimmen ble gjennomført uten at jeg tenkte på det nesten! Kos deg i kvelden:)

    3. Så herlige bilder 🙂 Ser du har knipset og kost deg ja 🙂 Jeg har flyttet og kjøpt møbler 🙂 Moro og fin dag ble det 🙂 Klemmer <3

    4. frodith: Gleder meg med deg at du fikser til den nye leiligheten. Det blir nok flott. Jeg hadde også en morsom dag i går, og nå venter søndagen. Kos deg videre! Klemz!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg