Junidrøm

Tiden faller lang når man venter. Da tegner jeg litt og fargelegger det i Paint. Optimistiske tanker om markjordbær er herlig. Men enda er det bare blomster. I dag er det varmt og fint, men jeg kan ikke nyte det som jeg vil. Jeg er med mannen på sykehus denne uka. Ikke noe alvorlig, men en operasjon kan være vond uansett. Med fritt sykehusvalg er det jo bare å reise for å få jobben gjort. I dag skrives han ut, så nå er det til med trening. Men det fikser han. Nå skal jeg spise lunsj før vi skal gå en liten tur. Heldigvis er bena hans ok, selv om hånden er vond. 

20 kommentarer
    1. Håper det går bra med dere denne uka 🙂 Og at ting blir bra <3 Har du tegnet denne BARE i Paint?? Eller først en tegning og siden lagt inn som bilde og fargelagt?? :-)Den ble kjempefin hvertfall 🙂 God klem til deg <3

    2. frodith: Nei, jeg tegnet først i full fart på et ark og så la jeg litt farge på i painten. Jeg får passe på å øve. Litt må jeg finne på her mens jeg venter.Klemmer tilbake! 🙂

    3. Så kjempefin tegning…skikkelig sommerlig :)) Da håper jeg det går seg fort til med mannen og at de plagene han event hadde før operasjon har forsvunnet eller bedra seg 🙂
      Og markjordbær …nam <3

    4. annebe: Tusen takk! Med mannen tar det uker og måneder før alt er på stell, men sånn er det bare. En dag av gangen. Men markjordbær, det gleder jeg meg til! Klemsiklem 🙂

    5. det var en deilig sommerdrøm og et fint bilde.
      Er en først uheldige og må opperere så var kanskje armen bedre en en fot ja,spesielt på denne tid av året ,god bedring til mannen da,så får vi fortsette og vente på markjordbæra

    6. fruensvilje: Tusen takk! Jepp, han kan da gå og det er godt. Men fisketurene kan han vel glemme denne sommeren dessverre. Men han er i godt humør, så det går greit! Klemsiklem i kvelden 🙂

    7. ladyaugust: Vondt er det, men han visst hva han gikk til, for dette er hånd to. Jeg får stelle pent med han, så går det nok bra.:) Klemmer til deg i juni! 🙂

    8. ladyaugust: I hvert fall blir vel smertene han har slitt med i årevis over. Men det er ikke lett med stive håndledd. Tenk deg selv å ikke kunne bevege håndleddet. Men dette var venstre, så vi er optimistiske etter at det gikk så fint med høyre. Nå sover han for kvelden, for smertestillende er sovemedisin. ;.))))))

    9. Så herlig tegning med markjordbær. Det er sommer det! God bedring til mannen. Godt med alt som er unnagjort, sånn at han kan bli bedre igjen. Nyt kvelden 🙂

    10. margarites: Nå venter sommer, markjordbær og sol! Han blir klart bedre, men i sommer blir det ingen bading før i august på han da. Dumt, men sånn er det bare. Ja, jeg nyter kvelden.Fortsatt skinner jo sola! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg