Naturen tegner og jeg er i gang.


Sånn kan det bli når noen har oljelekkasje fra bilen. I sanden på veien hadde naturen tegnet et bilde helt på egenhånd! Nesten som dataen min, den har levd sitt eget liv en god stund. Med den oppførselen bar det rett til Elkjøpdoktoren igjen forrige uke. Så nå er den nok en gang tømt for ulumskheter og startet opp igjen. Det tar tid å få på plass alt. Jeg jobber med saken kan man si. Nå er virusprogram, mail og fotoprogram, skriveprogram og nettsteder oppe og går, så snart er jeg vel i gang igje på normalt vis. Mandag er en ny dag i uken, da håper jeg at alt fungerer som det skal. Jeg begynner å bli lei ny data. Jeg har hatt mer trøbbel med den enn hva den gamle ga meg i hele sin levetid. Men sånn er det visst i dag. Ingen kunne si hvorfor jeg plutselig ikke kom på nett heller. Men nå skal det være i orden igjen, håper jeg?

#foto
18 kommentarer
    1. For et nydelig bilde det ble av lekkasjen 🙂
      Høres kjipt ut med trøbbel med nett og data. Her har vi fiber kabel og aldri hatt noe trøbbel med den. Og så har vi mange datamaskiner så ikke krise om en av de trøbler. Mannen min har jo tre bare ikke jobben sin.
      Håper ellers alt er bra med deg og at du får en riktig fin helg 🙂 God klem over fjorden 🙂

    2. Et bilde som var ganske så spesilet.. håper ikke du får han Bellona Hauge på trappa i helga 😛 Og du,, jeg har akkurat tatt i bruk min pc som kræsja og måtte få ny hard disk.. det er som å begynne på nytt.. men man finner ut av ting. sakte men sikkert.. sukk.. Ha en fin lørdags kveld 🙂 stå på 😀

    3. Sjøl om det var ergerlig med lekkasjen, så ble det jo et flott portrett ut av den. Til og med nesebor og “nesevinge”. Irriterende med ny data som det blir masse trøbbel med. Min har oppført seg tålelig bra etter at den var på rens. 🙂

    4. WoW det må jeg bare si, helt utrolig vakkert, tenk at naturen selv kan lage slike ting! <3 Dataproblemer er ikke noe gøy, man blir så satt ut når ting ikke fungerer og magesyra bobbler. Håååper den holder seg frisk nåda. Goood helg fineste deg <3 godklæmme 🙂

    5. frodith: Nå er jeg så lei datatrøbbel, at jeg truer med å gå tilbake til skrivemaskinen. Men jeg får krysse fingrene for at alt er greit fra nå av. Mye jobb å kjøre inn alle programmer igjen også, men det begynner å hjelpe. I morgen er nok det meste på plass igjen. Ha en fin søndag med en klem fra meg 🙂

    6. Åse Helen: Her er nettet på plass, men min data ville ikke på nett???? Jeg kan også bruke andre pc`r, men jeg er da glad i å ha mitt eget! Ellers går det bra med meg. Det har vært en veldig stressende tid, og fortsatt er det mye jeg har ugjort, så det er bare å henge i framover. Klem fra meg 🙂

    7. annebe: Vet ikke hvem som hadde sølt, men olje var det på veien inne på skogen. I dag er jeg optimist med den dataen, så ja det går bedre. Klemsiklem fra meg 🙂

    8. dedicat: Uffda, nei det var bare bittelitt og ikke fra meg!!! 🙂 Data krasj er ikke gøy, men vi opplever det vel alle sammen inni mellom! Ha en fin dag! 🙂

    9. ladyaugust: Det har kokt i hodet ja. For den lånepc`n er jo heller ikke lett. Man får den jo helt tom og det er et slit med å få alt på plass, før jeg skal slette alt igjen, når jeg får tilbake min egen. Møkk lei, men det er vel bare å stå på!:) Klem til deg på søndagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg