Etter regn kommer….

Etter regn kommer hva? Mer regn? Ja, det regner altså i dag også, men det er lys i skylaget. Jeg tror det bedrer seg utover dagen! Men blomstene trives. Klematisen har sprunget ut og det er mengder av knopper!

Jeg fikk litt høstfølese i går kveld av kornaks og massevis av fugler på telefonledningene. 


Men da det lysnet i skylaget mot kveld, kom sommerfølelsen tilbake. Fuglene sang så vakkert og det luktet friskt av vått gress.

Solnedgangen over våre tak ble også fin. De sier på reklamen på tv at ingen snur ryggen til en soloppgang. Men det gjør jeg. Sola står jo opp så tidlig, at jeg kan da ikke være våken da? Jeg snur helst ikke ryggen til en solnedgang, for den rekker jeg som regel å få med meg. 

#foto
10 kommentarer
    1. magiske bilder,mørke,lyse og fargede skyer i sann forening,jeg elsker det synet 🙂 det var mange fugler på en gang ja,men vi må få litt sommer før det blir høst 🙂 herlig klematis,dei gjør mye av seg 🙂

    2. Fantastisk herlige lilla blomser da 🙂 De var IKKE høstlige hvertfall 🙂 I dag har det bare regnet her også, men det må jo slutte en gang 😀 klemsiklem <3

    3. fruensvilje: Jeg liker også dette. I kveld er det regn, så da blir det ganske kjedelige kan man si!Fuglene var duer, en hel flokk! Kos deg i kvelden 🙂

    4. Klematis er en nydelig blomst, hadde det hjemme når jeg var barn. Og solnedgangen er vakre og verdt å få med seg. Ikke ofte jeg får med meg soloppgang, men i ferien i fjor dro vi opp til et vann kl 05.30 fordi en dame fortalte at soloppgangen der oppe var så fantastisk! Og det stemte! Frisk fjelluft og alt var helt stille. Ingen andre mennesker enn oss fem som gikk opp. Det var i “den grønne sjøen” i Østerrike. Bildet i headeren min er tatt den morgenen 🙂

    5. margarites: Den er så vakker med de digre blomstene på klematis. I Østerrike kan man få med seg soloppgangene om sommeren. Men vi har tenkt oss nordover i år, og med midnattssol, nytter det jo ikke akkurat!!! Men jammen kan himmelen få utrolige farger der oppe også. Nydelig det bildet du har i headeren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg