Hjemme!

Etter over tretti dager på reise, er det godt å komme inn døra hjemme. Med meg har jeg masse skittentøy, hauger av minner, halvferdige jobboppdrag, gode opplevelser og mange smil. Nå er det bare å få summet seg litt, før alt er tilbake til det vanlige her. Endelig nett som fungerer!!!!!. Dere aner ikke som jeg har savnet å lese bloggene deres. Jeg skal forsøke å oppdatere meg litt, for det har jeg lyst til. Men tilgi meg om jeg ikke rekker over alt de nærmeste ukene. Ting tar tid, og som alltid på vel jobben gå foran fornøyelse. Ønsker dere en strålende helg. Så tastes vi! 

#foto #natur
14 kommentarer
    1. Hei du! Du har nok endel å ordne etter en mnd borte vil jeg tro….! Gleder meg til å “se deg” på blogg igjen 🙂

    2. Ser jo ut som om den “snakker”. Velkommen tilbake til bloggen. Det har ikke vært så mye å se til deg og de fine bildene dine en stund – men har man ferie og dårlig nett, så er det greit med pause. Blogging tar jo en del tid, sjøl om det er en artig hobby! 😀

    3. annebe: Takk og takk! Ja, nå var det godt å komme hjem. Man blir liksom mett av inntrykk etterhvert.Jeg titter innom og leser hos deg etter hvert. Ha en strålende kveld. Klemsiklem 🙂

    4. karidansen: Ja, den var virkelig nysgjerrig den bukken, men så fin! Herlig å ha stabilt nett igjen. Jeg ga opp til slutt, for når man bruker evigheter på å få opp at man ikke kan kobles til, så er det ikke gøy! Men her hjemme er det som det skal heldigvis. Bloggen tar tid den, men her kom jeg ikke inn en gang på slutte. Men sånn er det bare. Gleder meg til å oppdatere meg her inne de neste dagene.Ha en herlig kveld 🙂

    5. Velkommen hjem 🙂 Og man kan ikke få med seg alt. Vi kom jo hjem fra Lofoten etter to uker der.. og over helga kjører vi sørover til sønnen uttafor Oslo.. så da fyker to uker til 🙂 Men det viktigste er å kose seg der man er 🙂 Ha en flott lørdag

    6. frodith: Takk du. Ja, nå var det godt å komme hjem igjen. Gleder meg til å sortere bilder og vise det fram etter hvert! Men først var det klesvask og rydding i tursakene. 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg