Ny stuehest!


Har du sett så fin! Jeg har fått meg ny hest til stua! Jeg stakk innom Kid i dag, og der sto den og ropte på meg. Den måtte bare bli med hjem.


Det ble en kurv også, og den fylte jeg opp med artige ting fra Nille og Frøken Fryd også. Nå skal det bli høststemning i stua.Gleder meg til å lage meg et høstfat med kubbelys.


Sånne saker gir meg et smil om munnen. Herlig med litt nytt som ikke koster all verden. Jeg plukket kastanjer på veien hjem, så nå er det bare å sette i gang!

#interiør #foto
18 kommentarer
    1. Liker veldig godt hester..og denne var fin 🙂 Du er flink til å gjøre det koselig..og det passer så fint om høsten da det er mye innekos :)) Fin dag videre :))

    2. annebe: Den hesten var flott, og så litt stor så den syntes. Jeg ante ikke at de hadde det på Kid, og til under hundrelappen til og med. Man trenger litt innekos nå som det mørkner der ute. Nå blir det fiskesuppe med masse godsaker til middag, og ja jeg koser meg i dag! 🙂 Nå skal det jobbes! Klemsiklem 🙂

    3. Ja, dette var en litt original hest fordi den krummer nakken. Tror du har fått deg en fyrrig hingst i stua di! 😉 Jeg har flere pynteting fra Nille, jeg! Det trenger ikke koste skjorta for å være dekorativt! 😀

    4. karidansen: En flott hest var det. Masse fint å få kjøpt for en rimelig penge innimellom. Hesten var fra Kid, men Nille er også supre på ting og tang! 🙂

    5. frodith: Den var så fin at jeg måtte ta den med hjem. Dagen har vært fin den, og nå skal kvelden nytes med min nye hest på bordet! 🙂 Klemsiklem 🙂

    6. Sånn en herlig liten hest, og koselig med kurv og småting å lage høststemning med. Merker at de mørke kveldene nå etterhvert begynner å bli koselige. Nå er vist sommeren helt slutt 🙂

    7. Vakkert 🙂 du er flink med sånne ting 🙂 Denne uka rekker jeg bare å smette innom og se litt og lite kommentarer. Prøver jo å få laget et par innlegg om korstevnet i helga.. men det er rimelig hektisk 😛

    8. margarites: Ja, nå er det over for i år. Men vi kan få mange fine høstdager da. Herlig å pynte opp litt til en ny årstid. Det gleder meg:) Ha en fin dag!

    9. Det trenger ikke å koste så mye å skape miljø i heimen, det er helt sant 🙂 Og det du har kjøpt, var jo riktig pent og stemningsfullt 🙂 Nyt innetiden, den er jo hyggelig den også 🙂

    10. Eva: Kjempefornøyd. Jeg har ønsket meg en sånn trehest, man hadde ikke funnet den jeg ville ha, før nå. Den er litt rustikk og enkel, til jul kan den jo ha rød sløyfe rundt halsen:) Ha en herlig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg