Rød juksemåne!


Sånn hadde jeg tenkt det skulle bli. Rød måne. Ja da, månen var rød den, men jeg fikk ikke de perfekte bildene. Men dette er mitt bilde da, bare det at jeg la på det et rødt filter. Juks altså.


Sånn ble mine bilder!!!!


Jeg må bare innrømme det, at jeg var ikke forberedt! I natt våknet jeg først halv fire, og da var månen sånn.En praktfull fullmåne som lyste opp alt i nabolaget. Lett å ta fine bilder av. Da husket jeg at det var supermånenatt. Men jeg sov til kvart på fem, før jeg sto opp igjen. Da var månen så fin og rød. Jeg prøvde  å ta bilder, men jeg var som sagt, ikke forberedt med hverken stativ eller varme klær. Jeg knipset litt, og etterpå sto jeg bare å så på det vakre fenomenet.


Minnene får jeg ha i hjertet av den røde månen, eller så  får jeg se på andres fabelaktige bilder, eller mine egne juksebilder. Var du oppe?

#foto
16 kommentarer
    1. jeg var oppe og satt ute i hagen,månen var ikke så rød som jeg trodde men vakkert var det uansett :)) om du ikke fikk perfekte røde måner,så fikk du uansett knipset noen flotte fullmåner 🙂

    2. Nei, jeg sov, men sønnen min satte opp kamera som tok bilder med jevne mellomrom – helt av seg sjøl! Så da får vi tro jeg får lov til å se på dem! 🙂

    3. Jeg var ikke oppe, jeg må sove på natta 😀 Men hører mange har vært oppe 🙂 Viktigst det man opplever selv, ikke om man får dokumentert det 🙂 Klemmer <3

    4. Månen er supervanskelig å ta bra bilder av og alle gangene jeg har prøvd..har man ikke kunnet se forskjell på månen og en lyskaster liksom hahaha Jeg var ikke oppe i natt for jeg sov som en stein. Ha en riktig fin kveld kjære deg <3 godklæmme 🙂

    5. frodith: Helt enig, det viktigste var opplevelsen for meg. Men jeg kunne heller ikke droppe å sove, så det ble bare fem minutter der ute under stjernehimmelen. Fint var det da. Klemsiklem til deg 🙂 .

    6. ladyaugust: Ikke lett, og midt på natta hadde jeg ikke stativer fremme, så det ble ikke fine bilder. Kameraet må stå bom stille og med lang lukkertid. Men pytt pytt, jeg her minnet inni meg 🙂 Kos deg i kvelden 🙂 Klem til deg 🙂

    7. Månen er fascinerende! Jeg fikk bare med meg litt, for måtte jo sove litt også. Men jeg så litt av rødfargen men da kom det skyer og jeg fikk ikke fokusert med kamera. Etterpå derimot når fargen var borte, så var skyene borte også. Typisk. En “vanlig” fullmåne kan jeg jo ta bilder av ellers også – men spennende var det lell 🙂

    8. Oh du kan jo seff sånne ting, jeg kan null om lukketider og slikt, har akkurat funnet ut at det er bliz på mobilkameraet som jeg kan skru av hahaha goodnattaklæmmen <3

    9. ladyaugust: Jeg prøver, og det er da noe, langt igjen til at jeg kan!!!!! Men det blir jo som deg med mobilen, vi finner ut av et og annet med tiden! 🙂 Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg