Fargesprakende.


Noe så fint! Nå er det fargesprakende der ute, før vinden kommer og feier bladene av. 

Nåletrærne har ingen løv å miste, men stammene som ble opplyst så fint av kveldsola i går, minnet meg om en vev når jeg vippet bildet på siden. Livets vev, tenkte jeg. En tråd for hver dag, en tråd for deg og meg, noen med piggene ute, så det ble litt vanskelig å tre den igjennom, andre tråder med rødme og gyllenhet som ga dagen glede. En tørr kvist, en myk, en gammel og en ung, en med forstyrrende lys og en mørk. En kvist som holder om en annen, en grein som er svak. Tråd på tråd som vever bildet sammen, vever oss sammen og alle dagene våre, og det blir fint.


 Håper alle kan nyte denne dagen i høsten, med det været du har. Ha en fin helg!

#foto #høst
15 kommentarer
    1. Det er så nydelig nå 🙂 Tenk at det blir sånn, år etter år, og vi avbilder det og er LIKE forundret, glade og imponert hvert år 🙂 Det er litt av en forestilling altså, som kan imponere like mye hvert år 🙂 God klem og kos deg i dag <3

    2. frodith: Ja, man kan smile av den forundringen vår: Men det er så vakkert at det tar nesten pusten fra meg hvert eneste år! Nyt lørdagen. Klemsiklem fra meg 🙂

    3. herlige bilder,og du ilustrerer dagen så vakkert 🙂 skjønner ikke hva som skjer hos oss i år,bjørka blir jo gul,men lønn og rogn blir brunt og inntørket uten å gi oss herlige gylne farger,kan ikke skylde på regn heller for hos oss e det tørt .
      Godt du deler dei nydelige fargene med oss da 🙂

    4. fruensvilje: Tusen takk. Her har det også vært mye tørt løv. Jeg tror ikke trærne likte alt det regnet i sommer, og nå slipper de bare løvet uten å legge noe mer jobb i det liksom! Litt trist for jeg elsker fargespillet. Men villvinen og lønnen har vært fine her da! Kos deg i høsten og ha en fin lørdag!

    5. Vi er heldige i dette landet, som får oppleve så mange årstider. Det er jeg veldig glad for. Selv om favoritten er sommeren 🙂 Men høsten har jammen meg sin sjarm den også. Ville ikke unnvære den i det hele tatt 🙂
      Fine bilder, herlige farger, og tankevekkende tekst 🙂
      Klem 🙂

    6. Eva: Takk!!!!Denne høsten har jo vært helt nydelig her hos oss, så jeg klager ikke! Jeg koser meg skikkelig både av å se ut og når jeg rekker en tur ut!!! Klem tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg