Heldige meg!


For en lykke å drikke kaffe av en vakker trekopp! Den har til og med navnet mitt skrevet inn, så ingen kan ta den fra meg. Den er min!


Mannen i huset henta posten i dag og ropte ut at det var pakke til meg. Men han presiserte at den var stor, men ikke tung! Jeg ante jo ikke hva det var, så jeg var forsiktig da jeg åpnet. Masse bobleplast????


Men så mitt inne idet hele, åpenbarte det seg en vakker drikkekopp fra bloggen  Utifriluft!  Koselig brevhilsen var det også. Hun hadde skåret ut den koppen selv!!!!! Makan til driftig dame da! Den var så myk og fin, og formet så den passet akkurat i min hender. På framsiden sto navnet mitt og på baksiden sto det at jeg var vinneren av fotokonkurransen hun hadde om turbilder. Om du vil se de andre deltakerne finner du dem HER! 


Dette er bildet jeg hadde med og vant med. Jeg er utrolig stolt og veldig takknemlig til de som stemte på mitt bilde. Tusen takk du herlige Margrethe som sendte meg en sånn gave. Jeg har prøvedrukke kaffe av den i ettermiddag ute på terrrassen, og så godt det smakte! Nå henger den på kjøkkenet, men den skal med i sekken når jeg skal ut på tur, vær sikker!

#friluftsliv #foto
21 kommentarer

Siste innlegg