Selv om det regner…..


Ja, selv om det regner kan naturen være vakker. Jeg gikk avsted i oppholdsvær, men så begynte det å yre. Snart kom det store regndråper også. Jeg hadde ikke forberedt meg på det så jeg stilte meg under ei diger gran. Der sto jeg lenge. Jeg studerte løv både her og der. Noen hadde ansikter og andre et hjerte! Vanndråpene falt ned i gammelt løv på bakken og det var en fin lyd å høre på. Det dryppet og dryppet. Vinde rusket i trærne og det knirket og det knaket. Et par trær som sto for nær hverandre, lagde noen grusomme lyder. Men når man vet hva det er, så er det ikke skremmende.


Men etterhvert dryppet regnet gjennom grantreet også, så jeg gikk hjem, tok meg en dusj, fikk på meg tørre klær igjen og kokte kaffe.


Etter en sånn våt tur var det jammen godt at kaka var klar! Resten av kvelden skal jeg bare slappe av og kose meg. Det er helg og den skal nytes! 

#høst #foto #kake
20 kommentarer
    1. Du hadde jammen fått fine bilder likevel da 🙂 Og har man regntøy så går jo det meste. Deilig kake gjør nok også dagen ganske så fin 🙂 klemmer <3

    2. frodith: Hadde jeg tatt på regntøy hadde jeg blitt lenger kan man si!! Dagen har vært avslappende for min del. Deilig!!! 🙂 Klem tilbake! 🙂

    3. Så herlig tur det må ha vært. Ganske luksus vi har i grunnen som kan luske rundt på tur, og nyte alle inntrykkene som naturen byr på. Stoppe helt opp å se på bladenes mønster ol, som du jo nevner, Herlig og ikke minst byr det også på fine fotomotiver 🙂 Kaken så herlig ut den også da 🙂

    4. MOONBEAMSCORNER: Takk! Ja,vi er herlige som kan ha det sånn. Har hatt en fin dag etter en uke med masse stress! Godt med helg! Nyt kvelden 🙂

    5. Den kaka ser jammen goood ut 😀 Jeg elsker sjokkokaker 😀 Og så blir man ekstra sulten av masser med frisk luft. Her er det mer innehelg, med historieinnlevering og låtmekking men nå er det stearinglys og film på tv <3 godklæmme 🙂

    6. Hei!
      Flotte bilder på en regnversdag! Mye flott i naturen og regndråper og regn generelt lager flott kunst i lag med alt det andre vakre i naturen 🙂
      Også komme hjem til den herlige sjokoladekaken da gitt!!! Mmmmmmm
      Ønsker deg en god søndag!

    7. Når naturen dusjer, blir det aller meste vått 🙂 Men man føler seg sjelden bedre, enn når man har vært våt og kall og får dusjet og tørre klær på og kjenner varmen sige inn i kroppen. Og om det ”siger sjokoladekake og kaffe inn i samme slengen?? – da blir det jo bare herligheta 😀 Ha en fin søndag

    8. ladyaugust: Hørtes ut som en fin lørdagskveld. Her ble det også film på tv 3 og masse kos med både sjokolade og brus. Men i dag er det en ny dag, og sola skinner der ute. Ha en fin søndag. Klemsiklem 🙂

    9. etdiktomdagen: Naturen er faktisk spennende selv i annet være enn solkskinn! Jepp, her var det bare kos i går kveld. Noen ganger passer det meg fint!!! 😉 Nyt dagen!

    10. dedicat: Det er fint med regn på trærne også, bare man har regntøy kan man jo oppholde seg der ute lenge. Men det blir fort kaldt når man blir våt! Nydelig følelse etterpå ja! Kos deg på søndagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg