Sliten

Ja da, noen ganger må man klage litt! Jeg er sliten i hodet og kroppen etter uker med stress, og enda er det ikke over. Jeg liker å finne roen i kvelden, men de siste dagene har jeg ikke klart det. Klokkesnu er et slit for meg i hvert fall. At en time skal gjøre så mye. Ikke får jeg sove om kvelden, jeg er sulten til “feil” tider ,og om morgenen er jeg jo våken før det lyner og andre begynner å bevege seg. I dag listet jeg meg ut av soverommet klokka seks, for da orket jeg ikke ligge der og vri meg mer. Men jeg blir sliten, så sliten utover dagen! Men jeg vet at etter en ukes tid er det meste i gjenge. Andre ler av meg, for de reagerer slett ikke på dette i det hele tatt. Men man får med seg at dagen gryr da!!!!

#høst #foto
18 kommentarer
    1. Nydelige bilder fine du:) Jeg sliter med den klokkestillingen selv jeg:) Hjernen henger ikke helt med:) Håper du får hvilt deg litt i løpet av dagen da, og at du snart kommer inn i normalt gjenge igjen:) Ønsker deg en fortsatt nydelig dag:)

    2. Jeg reagerer på snuingen men verst andre veien om våren, når jeg må tidligere opp. Jeg tenkte at jeg skulle følge gammel tid så jeg kommer meg litt tidligere opp, men kroppen vil ikke opp så den har visst lagt seg til ny tid på et blunk 😉

    3. Nydelige bilder som passa godt til det du skrev om her :)) Reagerer ikke spesielt på klokka tror jeg..men har den der stressfølelsen om dagen jeg også…trenger en periode med de faste , rolige rutinene mine…men har vært vanskelig å få til nå som mamma er syk..men det går heldigvis bedre nå :)) Håper du klarer å senke skuldrene snart igjen da :)) Klem <3

    4. Nydelig morgenstemning! Som B-menneske tåler jeg fint flyttinga som er om høsten, men om våren er det verre. Heldigvis er det lyse morgener utpå våren, uansett! Jeg har fått kalenderen i posten. Den er kjempefin! 😀

    5. Nydelige bilder fra en tidlig morgen. Det er nok noen som reagerer på denne sommer og vintertiden. Jeg klarer meg fint, men våknet litt for tidlig på søndag og mandag – men så er det greit. Men vi merker på ungene i barnehagen noen av dem sliter litt mer de første dagene. De må ha mat litt tidligere, og sovner litt “før tiden”. Ikveld er første gang på mange dager jeg ikke har noe på “tapeten” etter jobb, skal bare være hjemme og det kjennes utrolig godt. Nyt kvelden og slapp av 🙂

    6. Margrethe: Nå er det meste gjort for i dag. Middagen jeg var på i kveld ble heldigvis ikke så langvarig. Men det var veldig trivelig! Godt å komme hjem, men mer jobb venter før natta. Slappe av får jeg gjøre siden tror jeg!!!! 🙂

    7. fruensvilje: Ja, fint var det, det er sikkert. Jeg nyter morgenene. Jepp, det går seg nok til etter hvert, men jeg bruker noen dager på å komme i gjenge!

    8. Mariann Sæther Tokle: Jeg klarer meg bra etter en uke, og det gjelder visst både vår og høst. Jeg også forsøkte å følge gammel tid, men det gjør jo ikke hverken mannen i huset eller de på jobben! Men jeg kommer meg snart igjen!!! 🙂

    9. annebe: Uff, sykdom stresser enda mer enn jobb og klokkesnu. Fint det går bedre!Jeg har vel et par uker igjen med hardkjør og så blir det liksom bom stopp etterpå. Det er like merkelig hver gang et prosjekt er i havn. Men jeg gleder meg til litt ro og hvile for en stund ja. Klemmer til deg 🙂

    10. karidansen: Jeg tror jeg er C-mennenske. Jeg liker å stå opp tidlig, men jeg liker å være oppe om kvelden også, dermed blir det alt for lite søvn i perioder. Våren går bedre for da er det lysere! Godt kalenderen kom fint fram og at du likte den. Kos deg med den i desember. Klemsiklem 🙂

    11. margarites: Noen reagerer og andre ikke, sånn er det bare. Slappe av??? Nei, ikke enda. Jeg har mye igjen før jeg kan krype under dyna. Dagen har vært full av stress, men jeg rakk da middagen jeg skulle på i ettermiddag også, så jeg er fornøyd med meg selv. Hei på deg fra meg og nyt din frikveld:)

    12. frodith: Tusen takk. Nytter ikke å sette seg ned heller, jobben kaller hele tiden. Men snart blir det bedre for oss alle tenker jeg! Klemsiklem til deg i kvelden:)

    13. Og bildene dine var veldig vakre. Jeg fikk med meg morgenen i dag og vurderer å legge meg tidligere slik at jeg får den med meg mer, men det blir vist ikke i kveld.
      Men det høres veldig ubehagelig ut det du må i gjennom, greit og klage litt da. Ønsker deg god bedring. Klem

    14. BforB: Ja, morgenene er fine nå, men de kommer jo senere og senere utover, så snart får du det nok med deg du også.Ubehagelig er ikke det jeg driver med, men stressende er det. Men snart er jeg i mål, og da flyter alt så fint igjen, at det mange ganger kan bli litt kjedelig det også. I natt har jeg sovet godt faktisk, så jeg gleder meg til dagen. Ha det fint i siste uke av oktober. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg