Engler og nisser


Når man skal lage dekorasjoner gjelder det å ha noe for alle. Her ble det engler og nisser i skjønn forening i formiddag!


Husker du syltetøyboksene jeg malte og pyntet med serviettdekopasj for noen dager siden? Nå har de blitt til blomsterpotter.


Med en amaryllis i hver og dekorert med edelgran og bjørkekvister, ble de skikkelig søte!


Noen av dere husker vel at jeg reddet bladene på de visne liljene mine ute i høst. De ble flettet og lagt til tørk. Nå er de brukt i den dekorasjon med kuler, kongler og annet. Håper dere ble inspirert og fikk lyst til å gå ut og plukke litt materialer før alt blir dekket av snø der ute. Dere kan tro jeg har kost meg i dag, men nå er fingrene slitne igjen. Det  ble mange fine ting, så jeg er fornøyd. Hjertet med bildet av piken, er et skrin. Jeg satte det på skjeve, limte det fast og fylte opp med forskjellig der det ble en åpning. 

 

#jul #advent #foto #blogg #vinter #hobby
28 kommentarer

Siste innlegg