Det ble hvitt!

Jeg prøvde og prøvde, men det ble hvite lys til min adventsstake i år.


Men salt som snø i bunnene, med grankvister, kongler og kuler, pluss mine egne keramikkstjerner ble det vakkert. De to plastrådyra jeg kjøpte på Nille for noen år siden holdt på bli malt hvite, men jeg lot dem være som de var. Etter at jeg tok dette bildet la jeg på en bitteliten batteridreven lysslynge også, så nå skinner det selv om jeg ikke har tent det første lyset! Jeg storkoser meg med resultatet! 

#foto #blogg #advent #hobby
22 kommentarer
    1. birdbay: Likte det veldig godt. Nå har vi fått unna både støvsuging og støvtørking, så snart er det jo helg!!! Nyt din ettermiddag og kveld i hyggens tegn! 🙂

    2. Vakkert og vinterlig med hvitt. Og det er bra du ikke malte dyrene. De er jo vakre som de er 🙂 Jeg har ikke bestemt meg hvordan min skal bli enda, annet enn at jeg skal bruke lilla lys, kristtorn og litt “sølv”pynt 🙂
      Du er så kreativ og flink….det er så kjekt å kikke innom hos deg <3
      Klemmer

    3. Eva: Kristtorn og sølv! Det må bli bare så nydelig. Jeg elsker kristtorn til jul, men jeg blir så skuffet hver gang over hvor fort det visner for meg. Jeg har fire lille kubbelys også, og det kan godt hende de havner i vinduet på rad og rekke nærmere helga. Jeg storkoser meg med å være kreativ, så takk skal du ha for vakre ord! Klem til deg 🙂

    4. Så koselig det ble! Jeg må se å finne frem adventspynten her. På søndag skal jo adventsgardinene opp i stusslihuset 😀 Hu-hei som tiden flyr nå frem mot jul 🙂

    5. dette var vakkert og kvitt går til alle høytider :)) du er virkelig flink med dekorasjoner.
      Hvordan er det med salt da ? vil ikke ting ruste av det ,eller kvistane visne ?

    6. Ja, enig med birdbay….hvitt og vakkert.:D Jeg finner ikke igjen adventsstaken min! Har lett etter den i kveld, men mulig den er på loftet. Skal ikke gjøre så mye annet med den enn å sette i lys….så bare jeg finner den….. 🙂

    7. Fru Stussli: Hyggelig å få det på plass nå som det nærmer seg! Adventsgardiner hadde jeg før, men i år tror jeg det får bli de hvite jeg har oppe. Tiden flyr, det skal være sikkert! Kos deg i kvelden 🙂

    8. fruensvilje: Tror ikke salt er noe problem, inne. Her er jo alt tørt! Jeg bruker et keramikkfat og om de sølvkulene blir litt stygge, så får det heller være.Edelgran ligger bare der til det tørker, så det er ikke noe problem. Jeg har prøvd det mange ganger før, med hell da!

    9. Såå fint det ble og så lurt med lysslynge også, så lur du er 🙂 Nå er det like før det skal tennes i de tusen hjem og jeg har ikke funnet fram den store eska ennå hahahaha men det må jeg jo for det er så koselig <3 gooodhelgeklæmmen <3

    10. margarites: Uffda, det er jo så sant, før vi vet ordet av det er det over. Men da skal jeg glede meg til våren med fuglesang og markblomster!!!!! Ha en fin dag! 🙂

    11. ladyaugust: Lysslynga gjorde det litt ekstra koselig før vi tenner det første lyset. Her plukkes det fram litt av hvert i dag, og jeg nyter det til fulle. Masse klemmer og lykke til med din eskeutpakking!!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg