Variert lys!


Så variert lyset kan være i løpet av en uke. Se den sola da, helt uvirkelig i tåka!


Mye blir annerledes i sånt lys. En kirke og et rødt hus, ble reine julekortet!


Dette er en av soloppgangene i uka som gikk, og jeg synes det ble helt magisk!


Skulle tro jeg hadde fikset bildene til sepia, men sånn var lyset en av de andre dagene! I dag glemte jeg å ta bilder på morgenen, men sola kom opp denne gangen også til glede for alle. En fin adventssøndag ble det, og snart er det desember.

#foto #blogg
22 kommentarer
    1. Whow!! Det var jo helt magisk! Helt utrolig flott var det røde huset i tåkehavet synes jeg.!

    2. Du tar fantastiske bilder:) Men det har jeg vel sagt sånn 100 ganger før:) hehe… Det ble en vakker dag, tross uværet i natt:) Ha en fortsatt fin kveld da du, nå skal adventslyset tennes her i stua:)

    3. birdbay: Naturen er jo sånn, jeg bare knipser jeg!!!! Gøy du liker det, så tusen takk 🙂 Ja, dagen har vært fin. Her ble det ingen trimtur, men jeg fant fram julekrybben min og lagde god middag. Dagen har vært rolig og god, og det trengte jeg virkelig. Kos deg med lys i din stue. 🙂

    4. Naturens mangfold slutter man aldri å undres over.. Bare synd man går glipp av så mye mer enn man får med seg. Der er du utrolig dyktig,, så jeg bare nyter og ”stjeler” opplevelsene litt 😀

    5. fruensvilje: Her har det vekslet med tåke, regn, storm og sol hele uka, så det gjelder å ta vare på øyeblikket i kameralinsa!!!! 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    6. Så mye vakkert lys, som kom fint frem på bildene :)) I dag har jeg bare vært inne ..og funnet frem litt mer julepynt :)) Nå ser vi på Farmen….spennende med tvekamp :)) Ønsker deg ei fin kommende uke <3<3

    7. annebe: Ja, nå er de snart i gang på Farmen, og vi skal heie!!!! Kos deg videre i kvelden, i skinnet fra det første adventslyset! Klemsiklem 🙂

    8. her i Bergen er gresset fremdeles grønt endel steder og vi skriver øyeblikk desember….er veldig merkelig…..
      lyset er utrolig variende på denne tiden av året…om sommeren er det mer stabilt lys…..ikkje nødvendigvis stabilt VÆR hahaha 😀
      ha en god mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg