Julehimmel.


Selv om vinteren ikke har gjort sitt inntog her hos oss enda, så er det jammen vakkert likevel! Dette er julaftens morgen.


Ut over dagen kom det noen skyer, men flott ble det også. Skikkelig  julehimmel.


I dag fikk jeg med meg litt av solnedgangen. Praktfullt var det også. Jeg vil med dette takke hver og en som har vært inne og lest min julehistorie i advent. Det har vært en morsom adventstid for meg og jeg håper jeg klarte å spre litt glede til dere alle. Nå ønsker deg dere en fortsatt god jul. Kos dere masse! Jeg rekker ikke så mye blogg nå om dagen, for her prioriteres familien nå i jula. Men jeg kommer sterkere igjen siden.

 

#foto #jul #blogg #friluftsliv
27 kommentarer
    1. For noen fantastiske bilder:) Ja familie er viktig å prioritere:) Tusen takk for underholdningen med den fantastiske julehistorien din hver dag frem til jul, den var helt herlig:) Ha en fortsatt nydelig jul fine du:) Stor klem:)

    2. birdbay: Ja, det blir sånn noen dager nå. Her er det oppvask og rydding i kvelden, men vi har hatt det veldig koselig med mat og prat i mange timer i dag også. Glad du likte historien. Det var gøy og dele den med deg og alle de andre i adventstiden. Kos deg masse de nærmeste dagene.Vi tastes! Juleklem til deg 🙂

    3. å så vakkert,vi har hatt et skikkelig ufyseligt vær med sterk vind og øsende regn,men for min del har det vært ok da forma ikke har vært 100%etter opperasjonen,men vi har hygget oss innendørs)

    4. Så utrolig flotte bilder og du skriver utrolig bra <3 Riktig God Jul og kos deg med familien. Her er det sofamodus og det er ganske greit for nå 🙂 Gooodsmittevernklæm <3

    5. Fantastiske bilder på julaften da 🙂 Jeg har kost meg med julekalenderen din i år som i fjor 🙂 Og den blir nok bok både den og den forrige? Kos deg med familien 🙂 Jeg håper å komme ut på en aldri så liten tur og knipse litt en av dagene 🙂 KLemmer <3

    6. fruensvilje: Uff, ja hvordan går det med deg? Litt av et opplegg, rett føre jula, men nå er det da gjort! Ønsker deg god bedring med en diger juleklem. I natt har det vært frost her, og de sier at i morgen kommer snøen. Det blir jo spennende! Ha en vakker dag! 🙂

    7. karidansen:Takk, så vakker er naturen! De bildene i midten var jo magisk. Det varte ikke mange minuttene, så jeg ble stående der å nyte.Ha en herlig dag i julen! 🙂

    8. ladyaugust: Tusen hjertelig du fine!!!!! Koser meg veldig med både naturen, juletreet, familien, bøker, blader, snop og mat!!!! Klemmer til deg med julestemning! 🙂

    9. Så herlige bilder, trenger vel ikke hvit jul når man har knallrosa himmel! 🙂 Jeg er glad jeg har oppdaget deg og bloggen din, og gleder meg til å følge med her neste år også! Har dessverre hatt lite tid de siste par månedene, så alt får jeg ikke med meg. Men sånn er livet, og nye perioder med bedre tid kommer nok tilbake. 🙂

    10. Ritamarita: Jepp, det er sånn det må være for meg. Vi koser oss og så får blogg være blogg en stund. Ønsker deg og dine en vakker fortsettelse. Diger juleklem fra meg. Kos deg! 🙂

    11. frodith: Takk du vakre! Glad du leste med og kommeterte så trivelig til meg. Det har jeg satt stor pris på vet du! Tror jeg skal prøve å få meg en tur ut før vi drar i juleselskap. Her er det litt frost i dag, men ikke akkurat rim. Men det er fint å kunne gå i skogen i joggesko også! Kos deg masse. Klemmer i fleng med julestemning på! 🙂

    12. Lillian: Så koselig hilsen da! Tusen takk! Nei, man kan ikke få med seg alt, men er man en “følger” så finner vi jo hverandre igjen når vi titter innom bloggen vet jeg. Jeg har blogget siden 2007,vel og merke andre steder enn her, men jeg har blitt veldig glad i dette. Det blir litt dagbok, og hvert år skriver jeg ut bloggen i bokform. Så kan jeg hygge meg med minnene når jeg vil. Ha en vakker dag!

    13. Margrethe: Tusen hjertelig. Naturen byr på seg selv om dagen. Nå venter vi snø, så jeg er spent på om det er sant! Kos deg masse på andredagjul! Klemsiklem 🙂

    14. Hørtes fint ut, skrive den ut i bokform. Er det mye jobb, da? Eller fins det en funksjon for sånt?
      Ja, det er sant, man finner tilbake til de gode bloggene. 🙂 Jeg hadde også blogg før, den var mer om alt mulig, ikke spesielt om naturen. Da var det kanskje lettere å finne noe å skrive om, alle mulige hverdagshendelser og meninger, men nå har jeg valgt en litt annen stil.
      Ha en god dag! 🙂

    15. Lillian: Jeg skriver det ut med tjenesten vi har her på blogg.no. Du finner det under blogg til bok nederst under Hjem. Men husk at det blir toll om du bestiller for mange bøker på en gang!!! De trykkes nemlig i Sverige.Jeg bestilte en haug i fjor, før jeg slettet en annen blogg. Hjelp, det ble det dobbelte av hva jeg hadde tenkt, men det var verdt det. Bruk tid om du skal gjøre det, for du kan velge hvilke innlegg du vil ta med. Om ikke alt er perfekt, så gjør det ikke meg noe, for det er et minne! Jeg blogger mest om natur, og det har jeg alltid gjort.Jeg bryr meg ikke om å stresse for å få store lesertall, men koser meg med dette, og vil andre lese så er jeg bare lykkelig!!! Nyt jula!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg