Ut og lek!


Det er ikke bare ungene som leker her i dag. Jeg har vært i skogen og laget engler i snøen, bittesmå snømenn og “tegnet” med snø på trærne! Noe så herlig!


Det kom ganske mye snø i formiddag, så nå har snøplogen gått på veien og mannen i huset tok fram snøfreseren. Både naboen og vi har fått fin gårdsplass igjen.


I akebakken rett ved siden av oss, har det vært full fart siden morgenen, av både store og små. Denne snøen ble jo som en ekstra julegave. Ja da, jeg pyntet litt til på figuren på treet, så brått ble det en kanin! Ut og lek dere, for vi aner ikke hvor lange dette varer her hos oss i hvert fall. Lovet meg selv å ta bloggfri idag, men dette måtte jeg bare dele!!!

#foto #vinter #jul
18 kommentarer
    1. Jeg har sagt det før, og sier det igjen, du er en natur-kunstner, du lager gull av gråstein du 🙂 Herlige de tre-figurene 🙂 Jeg har ikke lekt, men fotografert i snøføyka ved Østensjøvannet 🙂 Klemmer <3

    2. Du er noe av det mest oppfinnsomme jeg har vært bort i! Har aldri tenkt tanken på å lage snømann eller kanin på trærne, men stilig var det. Tenk de som kommer etter deg og ser dette! De MÅ jo bli i godt humør! 😉

    3. karidansen: Herlig var det! Ikke mange som går etter meg utenom stiene, men om noen skulle gjøre det, så fikk de seg nok en god latter! Ha en vakker aften. Klemsiklem 🙂

    4. frodith: Du er da så snill med dine ord. Tusen takk. Jeg har kost meg, det var fint! Gleder meg til å se bilder fra Østensjøvannet i snøvær! Juleklemmer til deg 🙂

    5. Så herlig pynt av snø på trærne..artig inspirasjon :)) Kommet snø her også..veldig pent..men jeg har bare vært ute en liten tur da jeg besøkte mamma…men kjente det var deilig luft :)) Klem ..og kos deg med kvelden <3

    6. annebe: Gøy å leke litt!!!Håper snøen bli liggende litt, for det ble så lyst. Går det bra med moren din? Håper det. Kos deg videre i kvelden. Klemsiklem 🙂

    7. Ritamarita: I dag har jeg skikkelig kost meg. Først en herlig tur og så litt for mye kaker til kaffen. Men det er jo jul! Nyt kvelden. Mange romjulsklemmer fra meg 🙂

    8. birdbay: Tusen takk. Gøy om jeg inspirerer andre til litt barnslig moro. Engler i snøen må jeg lage hvert år, bare det kommer litt snø. Herlighet så godt å kunne leke litt selv om man er bestemor!!!! Klemsiklem til deg i romjula!

    9. Snøfigurer på trærne, det har jeg ikke sett før. Og det var jo kjempestilig! Det blir utrolig vakkert rundt oss med snø på bakken, så det er bare å nyte den mens vi kan – det er helt sikkert. Bildene dine er som alltid en fryd for øyet. Nyt morgendagen 🙂

    10. margarites: Jeg så det et sted på nett for noen år siden, og etter det har jeg prøvd meg når det er kram snø. Kjempegøy. Ja, her er det nydelig i dag også. Det ser nesten ut til at vi får solskinn i vinterlandskapet!Tusen takk for hyggelige ord og ha en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg