Året 2015


Året 2015 inneholdt så mangt, alt fra kreativitet, engler i snøen, solnedganger og soloppganger, fototurer, jobb,regnbuer, dyr og blomster.


Jeg prøvde meg i Paint, bakte kake til et bryllup, plukket bregner og spiste, sydde festdrakter og igjen ble det bilder av solens gang.


Sommeren føltes lang og herlig, da vi også fikk en vakker høst. 


Brått kom november og desember med mørke kvelder, frost og snø, julekalender og hygge. Nå er det bare å ønske dere alle et riktig godt nytt år. Takk til dere som har fulgt min ferd gjennom 2015. Nå ligger et nytt år i startsgropa. Håper det vil bringe deg og meg mye fint og spennende. Kos dere på nyttårsaften. Vi tastes til neste år!

#blogg #foto #nyttår
22 kommentarer
    1. For noen fantastiske bilder:) Bloggen din er herlig:) Det har vært veldig koselig å bli bloggkjent med deg og tusen takk for masse fin inspirasjon:) Ønsker deg en nydelig nyttårsfeiring og et eventyrlig godt nytt år:) Klem:)

    2. Har vært moro å se alle de kreative innlegga og de flotte bildene og fortellingene dine…følger med i 2016 også :)) Ønsker deg et fint nytt år <3

    3. Ritamarita: Hjertelig takk for vakre ord. Det setter jeg pris på! Gleder meg til å følge deg i det nye året! Massevis av klemmer og gode tanker for det nye året! 🙂

    4. margarites: Så hyggelig sagt. Jeg blir så glad her jeg sitter. Litt vemodig å slutte et år og starte et nytt synes jeg. Masse tanker som kommer opp. Men her skal huset fylles av mine søsken, min svigerinne og min mamma. Maten er snart klar, lysene er tent og jeg gleder meg.Stor klem fra meg, og så følger vi hverandres vei videre i 2016! Klem 🙂

    5. annebe: Jeg takker fra dypet av mitt hjerte. Du inspirerer meg også, så blogg er topp! Gleder meg til å følge deg videre i det nye året! Nyttårsklemmer fra meg 🙂

    6. Nå begynte jeg ikke aktivt her på blogg før i september, men det tok meg ikke lang tid å finne frem til dine fantastiske bilder og ikke minst om nissen Anskar. Ønsker deg en nydelig og flott kveld, og ikke minst et feiende flott nytt år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg