Skogen var som magisk.


Jeg ble litt i tvil om hva jeg skulle viser dere først. Jeg har hatt en herlig dag. Først litt jobb, og så tok jeg med formiddagsmaten i skogen. Utifriluft, du ser jeg bruker koppen!!!!! Jeg vant den i en konkurranse inne hos henne, og gjett om jeg er stolt av den da!  

Enkel servering i dag, for jeg skulle ikke være så lenge. Brødskive med kjøttpudding og kaffe er alltid godt. Leke måtte jeg, selv om jeg er voksen. Engler i snøen pynter alltid opp.Med null grader fristet det ikke med ski. Jeg har vært med på det før, at plutselig begynner det å regne i snøen og skiene må bæres hjem.


Så jeg valgte føttene innover til et av mine favorittsteder i nærheten. Masse snø var det overalt.


Ikke en unge møtte jeg i dag. Da laget jeg meg like godt en selv!


En snøprinsesse og katten hennes fikk holde meg med selskap en lang stund.


Når jeg gikk derfra hoppet katten ned og løp fram til et Snøtroll som sto der og ventet! Skogen blir som magisk på en sånn dag vet jeg. 


Man ser jo liv overalt. Kan tro jeg koste meg. Etterpå var det hjem til snømåking.Ikke like morsomt. Visst har vi snøfreser, og jeg kan kjøre den, men fikk jeg tak i den eller? Nei, da hadde jeg måttet brutt meg inn. Mannen var på jobb igjen i dag og han hadde med nøkkelen i lomma. Men det ble en times trim på meg da, og det er jo lurt etter julas gleder. Flere bilder siden, nå må jeg jobbe litt!

#foto #blogg #vinter #fantasi
24 kommentarer
    1. Herlige bilder fra et vakkert landskap og satt nydelig sammen. 🙂 Har blitt lite fotografering på meg i det siste,, og nå glemte jeg kamera hjemme.. men håper vi er hjemme igjen i mårra. 🙂 Måtte kjøpe ny fres i fjor,, men har faktisk ikke brukt den ennå i vinter.. men så bor vi jo i nord.. 😛

    2. Fantastiske bilder og du er bare så utrolig flink:) Hadde vært gøy å treffe på en av dine kreasjoner midt inne i skogen:) Du er nå bare enestående:) Klem:)

    3. jammen hadde du en deilig midt på dag pause og så vakkert som dere har det no.Disse små snøfigurane dine e superfestlige,dette kan du )) og trim fikk du ,det er bra ))

    4. Det ser ut som du har kost deg med vinteren i dag! Flotte fotobevis 🙂 Deilig med snø når det ikke er altfor kaldt. Men noen kuldegrader må vi ha selv om snøen ikke blir kram da 🙂

    5. dedicat: Fint med litt foto, det er både trim og avslappende, skjerper hjernen og trener hjertet pleier jeg å si. Ja da, jeg kryper under greiner, klatrer litt i berget og går oppover og nedover bakker. Her er det fint med snø nå, og det ser ut som om den skal få ligge noen dager også. Du får kanskje snø senere tenker jeg. Ha en fin kveld 🙂

    6. astmaogallergi: Øve,øve, alle kan noe. I dag så jeg en veldig fin snømann på en gård, og den var laget av et barn! Ut på tur og leke litt! 🙂

    7. margarites: Når jeg mistet alle bildene jeg tok i går, så var det en iver etter å forevige vinteren i dag. Her har det vært null grader i hele dag og det var perfekt, men nå fryser det på igjen de nærmeste dagene. Kanskje vi får se sola i morgen! Kos deg i kveldens ro! 🙂

    8. karidansen: Viktig å nyte øyeblikket. I dag har jeg hatt julestemning, hørt dombjeller og kost meg i snøen i flere timer. Herlig minne! 🙂

    9. Så glade og flotte bilder! Og prinsessen med katten ser jo så fornøyd ut!
      Hehe typisk at nøkkelen er “borte”, men tenk deg så mye energi du fikk brukt på den snømåkingen da 😉
      Jeg gleder meg til flere bilder!

    10. Fruemmel: Tusen takk! Ja, det ble masse trim i går og det var jo ikke dumt. Nå kommer visst kulda her, så da blir det ikke lange turene på meg. Det gjelder visst å nyte dagen. Flere bilder kommer! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg