Fargerik morgen!


Det ble en fargerik morgen. 


Gratulerer til meg, jeg måtte investere i et nytt lommekamera i går. Det gamle ville ikke zoome mer, og linsa var full av riper og hakk. Ikke mye morsomt å bruke lenger, når man bare kan bruke utsnitt av bildet på høyre side, for den andre siden var full av store flekker. Nei, det var bare å kjøpe nytt. Nå er det full testing da! Så mye nytt det var, selv om dette kameraet er nesten likt det jeg hadde fra før.


Er svarthvitt finere enn farger tro?


Kan jeg ta bilder i motlys og vil istappene bli tydelige? Testing, testing…..


Jeg kan ta mange bilder på et lite øyeblikk og ikke et bilde har samme effekt eller samme størrelse. Rart og litt morsomt! Noen bilder blir som en tegning og andre får en mørk ramme.


Det ble en fargerik morgen. Nå er det bare å øve videre, så jeg trykker på de rette knappene når det trengs. 

#foto #soloppgang #blogg #vinter
20 kommentarer

Siste innlegg