Fra klokke til ramme.


Nei, klokka fikk ikke bli klokke lenge. Det nyttet ikke å reparere den. Ikke var den akkurat antikk heller, så det gjorde ikke noe om jeg fjernet urverket. 


Sånn så den ut som klokka, da jeg kjøpte den i høst. Den hverken tikket eller gikk, så det var bare en dekorasjon. 


Jeg forsøkte meg først med å sette et bilde inn under klokkeglasset, men i og med glasset var litt ripet og sprukket, var ikke det pent. Jo, kanskje om jeg hadde tatt et sånt svart/hvittbilde fra gamle dager. Men jeg fant ut at jeg kunne skrive noen ord i stedet ,og det ble “denne dag en gave”. Når jeg blir lei dette, kan jeg bytte det ut med noe annet. Et bilde av en sommerfugl kunne jeg kanskje tenke meg, eller en tørket blomst eller to. Men først må det bli sommer så jeg kan finne en sommerfugl å fotografere eller blomster jeg kan presse og tørke. 

#foto #blogg #hverdag
5 kommentarer
    1. det er en vakker gjenstand,og når ikke ikke den vil gå som klokke ,da var dette et godt alternativ ) men en tørket blomst hadde sikkert blitt ennå flottere,så det får du tenke på til sommeren

    2. fruensvilje: Ja, jeg likte den da jeg kjøpte den, selv om ikke klokka fungerte. Tror det blir tørkede blomster, for det passer litt til stilen. Noe å glede seg til er jo fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg