Challenge dag 4, mitt kjøkken.


Søtmonsens utfordring dag 4. Legg ut et bilde av ditt kjøkken! Dere som har fulgt meg en stund, har jo sett bilder fra mitt kjøkken før. Jeg har det slett ikke modere, men jeg har det så vi trives. Den krakken til å sitte på, har stått siden vi flyttet inn for over tretti år siden, og den liker jeg fortsatt.Her kan vi samle sammen en hel gjeng å spise, eller barnebarna og jeg kan tegne og spille spill. Hylla på veggen har jeg hatt i noen år nå, og i den bytter jeg ut ting i etter årstiden og høytider.Nå begynner det å bli litt gult der, for snart er det påske. Bildet på veggen er et vanlig kjøkkenhåndkle jeg har kjøpt på Nille. Men jeg synes det var så fint at jeg “pakket” det inn i en pappskive og rammet det inn. Når jeg blir lei det, blir det vasket, og så skal jeg bruke det til å tørke oppvasken med. I vinduet har jeg ofte eføyranker. Hver vår tar jeg avleggere, så jeg til stadighet har nye sånne runde elller hjerteformede kranser å gi bort. Nå har jeg tre nye på gang mot våren. Det var litt om mitt kjøkken. Flere innlegg i utfordringen til Søtmonsen finner du HER!

#foto #blogg #kjøkken #hverdag # challenge
12 kommentarer
    1. Koselig kjøkken! Kjøkkenet er husets hjerte, så her skal man kunne gjøre flere ting..;-)

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, vi liker oss i kjøkkenet. Nå skal jeg snart pynte litt til påske og det gleder jeg meg til. Ha en fin dag 🙂

    3. Jeg har gledet meg til å se kjøkkenet ditt, for du har alltid så delikate og flotte bilder og så har du så mange gode idéer 🙂 Og kjøkkenet ditt virker lunt og koselig. Et sted som er godt å oppholde seg i 🙂
      Fortsatt fin dag til deg <3

    4. Eva: Jeg har jo vist fram litt før og ja, jeg liker meg i kjøkkenet. Ikke er det så stort, men akkurat passe til kos og hygge. Ha en fin dag du også! 🙂

    5. FInt kjøkken ja, godt å kunne trives der 🙂 Å bruke det til forskjellig. VI har stue og kjøkken i ett 🙂 Liker den løsningen også HER 🙂 Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg