Mot mer vår!


Vi nærmer oss fullmåne igjen, og det gir så fint lys i kvelden. Fargespillet i skyene i går ga løfter om mer vår kanskje?


I dag blir det en fin dag her hos oss. Men allerede i morgen spår de visst gråvær, og kanskje regn. Det gjelder visst å nyte dagen i dag, og det skal jeg prøve på, selv om formen er helt på bunnen. Nå var det min tur til forkjølelse, feber og hoste. Men barnebarnet og mannen i huset er heller ikke i form, så vi spiller spill, tegner og ser filmer, spiser litt gotteri og nyter dagene likevel. Ha en fin dag.

18 kommentarer
    1. Flotte bilder!! Du må ha god bedring! Så håper vi det dårlige været bare forsvinner fort som fy…

    2. For noen fantastiske bilde! 😀 Ønsker deg og familien God Bedring! Jeg er over det verste nå, men hosten og slappheta henger fortsatt igjen! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk og takk. Feberen river i kroppen, så vær kan være vær akkurat nå da, men vi får håpe på sol utover også! 🙂

    4. margarites: Nydelig når det blir sånn, men å være syk er ikke gøy. Jeg er en meget utålmodig pasient kan man si. Ute er det så vakkert, men jeg må være inne da. Ja ja, glad det er noe som går over! Klemsiklem til deg i vårsola! 🙂

    5. karidansen: Tusen takk! Vi kommer oss nok etterhvert, som deg. Ikke ofte vi er syke, så jeg skulle ikke beklage meg. I dag er det feber og da nytter det ikke å finne på stort. Men det er godt under pleddet i godstolen. Klemsiklem fra meg, og fortatt god bedring til deg også! 🙂

    6. så kjedelig å bli syk no da ,men jeg sender en god klem og ønsker dere alle god bedring.Det var nydelige bilder,så vakre farger att en nesten blir satt ut )

    7. fruensvilje: Takk for omtanken. Nei, man har vel aldri lyst på sykdom, men nå var det visst min tur. Jeg får ta det med ro og håpe det blir bedre utover i uken. Ha en fin kveld 🙂

    8. Utrolig flott bilder..helt nydelig :)) Her har det vært helt skyfritt i dag..og vi har vært ute og kost oss på skogtur :)) Masse god bedring til deg :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg