Påskeferie.

Ja da, jeg vet jeg har vist dere mange bilder av hestehov i det siste, men det er nå den blomsten det er flest av her for tiden. Den er da så fin og gul som påskesola!

Jeg forsøkte å gå en tur i kvelden i går, men det ble ikke langt. Kroppen orket rett og slett ikke å anstrenge seg, for da ble det bare hosting. Ikke noe å gjøre med, er man forkjølet, så er man. Jeg stoppet heller og tok noen bilder av en hestehov jeg fant.


Sola var på vei ned og svarttrosten sang sin sørgmodige vise inne på skogen. Nå er det påskefri og da senker roen seg over oss alle. Om ikke sola skinner hele tiden i ferien, så kan vi nyte dagene likevel tenker jeg.God påske. Her blir det datafri i noen dager!

#foto #blogg #vår #blomster
16 kommentarer
    1. Hestehov på nydelige bilder blir vi aldri lei av å se…Flotte bilder! Du må ha god bedring! og en deilig avslappet og data fri periode! 🙂

    2. Hestehoven er nydelig og et helt klart vårtegn! Så bilder av den er det bare å komme med 🙂 Forkjølelsen må gå sin gang, men den går heldigvis over. Nyt påskedagene og datafri – det er deilig!

    3. Hestehoven er en nydelig, liten blomst. Tøff er den også, som våger å stikke fram mens kalenderen ennå viser mars måned! Det er noe skitt med den forkjølelsen, eller influensaen som jeg kalte det. Den henger fortsatt i hos meg, men jeg er jo oppe og går igjen! Nok en gang : God bedring! 😀

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, jeg blir heller ikke lei den gule fine blomsten! Det har vært godt å slappe av, men jeg liker ikke at jeg ikke orker å gå lange turer. Men det får jeg gjøre siden! 🙂

    5. margarites: Herlig med vårteng. Jeg har kost meg i påsken, selv om jeg har vært slapp som en sviske. Får håpe formen kommer etter hvert! 🙂 Ha en fin tirsdag! 🙂

    6. karidansen: Ja, der er vel en influensa jeg har også. En forkjølelse går jo fort over. Men det er bare å ta en dag av gangen, og håpe på bedre tider. Takk for hyggelige ord og jammen er det bra du snart er på topp igjen. Ha en fin dag! 🙂

    7. dedicat: Det har vi gjort, hostende begge to. Men vi er begge mye bedre og oppegående, så man kan ikke klage. Takk for hilsen og ha en fin ny uke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg