Se hvor det skinner!


Nå er det blåveistid her hos oss.


Fargen blå er så fin i våren. Ja, sola skinte hos meg i går, men i dag regner det.


Ikke bare blåveisen har kommet  fram, men det har jammen andre blomster også.


Vanndråper glitrer fint.


Snøklokkene synes jeg er spesielle. Jeg skulle bare ønske at de ville trives bedre i vår hage og bli veldig mange!


Jeg har flere blå blomster nå, og hvitveisen er også godt i gang under buskene i hagen.


I dag er det lørdag og regnværsdag. Påskeharene har kommet seg ut i våren, og nå venter de på at grønt gress skal gro. Hvitveisen min her er bare en aprilsspøk, for de har sprunget ut inne i stua, men de skinte i gårsdagens sollys sammen med alle de andre blomsterbildene. Ha en vakker dag mot enda mer vår!

#foto #blomster #vår #blogg #natur #friluftsliv
22 kommentarer
    1. Så nydelige bilder!! tenk, blåveis, OG dråper! DET er magisk! og den påskeliljen med en dråpe hengende..Helt fantastisk!! Flotte bilder alle sammen!! Ha en god helg!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Flott med en regnværsdag også. Ikke lett å “fange” dråper, men noen ganger får jeg det til synes jeg! Tusen takk for snille ord og ha en vakker dag! 🙂

    3. Nydelig, fantastisk, vakkert….og slik kan jeg fortsette. En glede å se på bildene dine. Du har skikkelig VÅR.
      Og blåveis!!! Det har jeg alltid ønsket meg, men det vokser ikke her hos meg.
      Snøklokkene har jeg alltid hatt vanskeligheter med. Erfaringer fra to hager med forskjellig klima.

    4. BforB: Tusen takk. Ja, nå er det herlig der ute, selv om det regner. Jeg er glad så lenge det ikke kommer snø igjen. Du kan kjøpe deg en blåveistue på hagesenteret. De er gjerne greie å få til! Mange fine varianter er det også. Snøklokkene skjønner jeg meg ikke på, men de få jeg har er vakre! Ha en fin lørdag! 🙂

    5. I dag var det en nytelse å åpne bloggen din! Alle de fantastiske blåveisene rundt hele innlegget! Snøklokkene er nydelige også synes jeg, men den hvite helt oppe til venstre blant de hvite, er det en snøklokke? Den har jeg aldri sett før, og er liksom en blanding av snøklokken og klosterklokken. Blomster kan jeg aldri se meg mett på, så mye fint 🙂

    6. her var det virkelig fargerikt og fint,så mange herlige vårblomster ) nydelig sammensatte bilder,det er april så det dukker nok opp hos oss også snart får eg håpe ))

    7. margarites: Tusen hjertelig for hyggelige ord! Ja, nå er det fint, selv om det regner. Den snøklokken til venstre er en mangedobbelt snøklokke. De er utrolig vakker.Jeg nyter synet av dem og jeg ble nødt om å plukke inn noen få også! Ha en vakker kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg