Konstruktiv kritikk?


Noen ganger kan man trenge innspill fra andre! Jeg liker å male og tegne, men hva liker du å ha på veggen? Bilder som er som et foto, tegninger, akvareller eller vil du bare ha en blanding av farger som passer til møblene dine?


Jeg liker å male store bilder, og små. Det over her med piken som leker frisør er stort, men dette er som et A4-ark.Jeg maler for det meste etter fantasien og da vet jeg aldri hva det blir.


I går kveld tegnet jeg en jente med katter. Først hadde hun to katter, men så kom det flere. Til slutt ble det så mange at jeg måtte tegne inn en kurv hun kunne ha dem i. Jeg koser meg verre når jeg driver med dette, men hva liker du? Jeg tenkte jeg skulle lage meg en salgsside. Er dette salgbart i dag da tro, eller vil alle ha bare nonfigurativt?

#maleri #tegning #kunst #foto #blogg
30 kommentarer
    1. Det finnes så mange forskjellige mennesker! så jeg tror helt klart at dette er salgsbart! Noen liker foto, andre maleri, osv.. Syns de var nydelige alle bildene! Plutselig så dukker det opp noen som bare MÅ ha det..så lurt å lage en salgs side! Lykke til! Det skader jo ikke å prøve?!

    2. Jeg liker det i midten, med den svarte figuren og det hvite ansiktet som er ett på en måte. Det er liksom noe MELLOM figurativt og non-figurativt 🙂 nydelig <3 klemsiklem <3

    3. Jeg tror absolutt dette er salgbart! Mitt favorittbilde er det i midten – det er en stil jeg har veldig sansen for. De andre er også fine – på en litt annen måte! 😀 🙂

    4. karidansen:Tusen takk! Ja, jeg kan jo prøve meg har jeg tenkt. Her hjemme selger jeg et bilde i ny og ned, men jeg aner ikke hva som fenger andre. Jeg liker alt nesten, eller i hvert fall variasjon på bildene jeg skal ha på veggene mine. Ha en fin lørdag! Nå klarner det opp her plutselig, så jeg skal ut og gå i skogen en tur. Blomster overalt jo!

    5. frodith: Tusen takk. Jeg satt en kveld og så på det ansiktet på maleplaten, og da så jeg plutselig hun som satt inntil treeet. Morsomt! Da ble plutselig bildet forandet til noe helt annet.Ha en finfin kveld. Nå kom sola, og da skal jeg ut i våren snart. Klemsiklem 🙂

    6. Etdiktomdagen: Hjertelig takk. Hyggelig du liker det jeg jobber med. Jeg liker det meste selv og jeg bytter bilder på veggene etter årstiden. Sånn luksus kan man jo unne seg når man maler selv. Ha en glad kveld 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, jeg kan jo prøve, og går det ikke så er det jo bare å slette hele siden igjen. Tusen takk for hyggelige ord, og kos deg på lørdagen! 🙂

    8. Jammen er du allsidig og dyktig…å lage så “levende” ansikter er det ikke alle som klarer…fine bilder alle sammen :))
      Har egentlig ikke noe spesielt kriterie for hva jeg har på veggen….jeg bare ser om jeg liker noe..og tar det derfra ..Har en venninne som har malt to bilder til meg av blå fjell…rolige bilder jeg liker godt..det ene er det en engel på..ikke helt meg..men den harmonerer så fint inn i bildet…så begge disse synes jeg passer godt hos meg :)) Så spennende med salgsside…lykke til med det 🙂 Kos deg med lørdagen 🙂 Klem <3

    9. annebe: Tusen takk for koselige ord fra deg. Ja, noen ganger blir det sånn her også. Selv om noe er veldig fint, så blir det ikke alltid harmoni på veggen. Viktig å ha noe en liker å se hver dag ja. Ha en vakker kveld når den kommer. Klemsiklem:)

    10. veldig fine bilder og helt sikkert salgbart ) det finnes så mange mennesker og like mange forskjellige smaker,så du får prøve og se hva som skjer ) jeg synes det nederste var uskyldigt og vakkert ) selv har jeg noen egne fotografier,noe familiebilder og noen malerier min farmor har malt,så her er det litt av hvert

    11. fruensvilje: Tusen takk! Ja, vi har litt variert alle sammen, så jeg tenkte det kanskje kunne forsøkes med litt salg også. Jeg har bilder en onkel har tegnet til meg, og maleri av en tante. Veldig koselig med sånt og så bilder av familien selvfølgelig! 🙂

    12. Jeg har to bilder av Pushwagner på veggen og han tegner jo ikke akkurat vakkert…men så er det som er kunst da.. Kunst kam være så mangt..
      Personlig så liker jeg veldig godt det øverste, men det i midten kan du se alt hva hjertet ditt ønsker å se i. Jeg ser absolutt at du kan selge kunsten din..hvorfor ikke? Kan Pushwagner, så kan du 🙂

    13. Du tegner og maler så levende og jeg tror absolutt at bildene dine er salgbare. Det har som oftest ikke så mye med hvordan man maler eller tegner å gjøre men at det treffer en nerve. Gooodlørdagsklæmme til flinkesen <3

    14. Jeg likte got det bilde nr. 2. Veldig kjekt å se bilder du tegner, maler…
      Bilder jeg har på veggene er veldig ulike og jeg har valgt de rett og slett fordi jeg synes de er fine. Jeg liker helst bilder jeg kan se hva er , og noe med farger i.
      Takk for titten. Synes du skal stille ut

    15. Det er marked for alle sjangre mener jeg. Folk er så forskjellige. Smak og behag. Jeg selv kunne nok ønske å ha litt forskjellig på veggene mine. Jeg har selv fått forespørsel om å selge bilder, altså mine fotografier. Så jeg vurderer det. Men har ikke tatt en bestemmelse enda. Jeg vurderer å lage noen forstørrelser til meg selv først, for å se om de er gode nok til å selges.
      Jeg synes du, med dine flotte og kreative bilder i forskjellig stil, har mye å by på, og kan få til akkurat det, å selge 🙂 Spennende 🙂
      <3 <3 <3

    16. astmaogallergi: Nå måtte jeg smile her. Takk for morsom sammenligning. Ja, kunst kan være så mangt. Jeg skal forsøke meg tror jeg? Klemsiklem til deg. 🙂

    17. ladyaugust: Hjertelig takk fra deg som er en stor kunstner!!!!! Ja, jeg vet jo at mange av oss kjøper kunst som treffer oss. Jeg har en liten pike med flosshatt på ved siden av meg her på kontoret. Den gir meg mange fine tanker og får meg til å smile! 🙂 Klemmer til deg 🙂

    18. Eva: Ja, foto kan man også selge, og det har jeg gjort en del. Jeg har også solgt malerier og akvareller opp gjennom årene, men det jeg ble litt nysgjerrig på det med hjemmeside for en stund siden. Jeg jobber med saken, så får tiden vise om jeg våger å reklamere litt for meg selv etter hvert! Ha en finfin dag! Klemsiklem 🙂

    19. Åh ja, det håper jeg at du gjør. Du har all grunn til å være fornøyd med det flotte arbeidet du gjør <3
      Ha en nydelig dag du også. Her skinner solen 🙂 Klemmer <3

    20. Oh Tuusen takk <3 Jeg er bare en bitteliten kunstner. Tenkte også på å lage en slik side men jeg er jo sååå treig hahaha Kunst handler om kjærligheten i penselen tror jeg for da formiddler man noe <3 Og du er en sann kunstner <3 gooodklæmme 😀

    21. ladyaugust: Nei da, for meg er du stor og fin!!!!! Jeg har tenkt på sånn side lenge og nå jobber jeg med saken. Det tar jammen tid og så må jeg tenke på hvordan jeg vil ha det og hva jeg vil selge. Men det begynner å komme seg nå. Tusen takk for vakre ord fra deg. Klem på mandagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg