Morsomt?


Ikke vet jeg hva du synes, men jeg måtte le da jeg hadde lant fra meg strikketøyet og brillene i går. Etter å ha satt på et par papirlapper som øyne, var det da en sau!


Så var det disse solcellelampene jeg stikker innimellom blomstene på terrassen for å få litt lys i kvelden. Det er ikke hver kveld jeg tenner stearinlys der ute, men det er da koselig med lys likevel.


Jeg slapp to sånne lys ned i lyktene mine, og brått så jeg da herr og fru Solcelle. Fram med vannfast tusj. De fikk påtegnede ansikter. Mannen fikk slips og damen en sløyfe, og nå er de klare til å stå vakt på min terrasse. Når det mørkner lyser de fint, men om dagen er de da også koselige?

#foto #hobby #kreativ # lys #vår #blogg
18 kommentarer
    1. Måtte smile.. ja det er ikke alltid den bevisste handling som gir det beste resultatet,, men det krever kreative og observante øyne for å se sånne artige ting som oppstår helt ubevisst 🙂

    2. Så morsomt! De solcelle lysene var søte og lure da..Du er så kreativ!! Takk for tips..:-)

    3. Stilig sau..ser den helt klart…bortsett fra at de sauene jeg er vant med ikke har briller..hehe..
      Kjempefint med de dekorative solcelle lampene mellom vakre blomster :)) Inspirerende bilder :)) Ha en fin kveld <3

    4. Ha ha alt hva som dukker opp når man har helt andre ting å tenke på. Kul sau med briller! Og blandingen av perleblomster og påskeliljer synes jeg er så flott – de passer så godt sammen. Herlige lys også, de fikk jo liv nå som de fikk ansikt. Kreativiteten din tar ikke slutt 🙂 Ha en strålende kveld 🙂

    5. annebe: Tusen takk. Ja, denne sauen fikk briller den stakkars, for de lå jo der og slang så passende til garnnøstene!!!! Herlig tid vi er inne i nå, så blomster må til. Tenk de perleblomstene fikk jeg siste helga i januar og de har gledet meg ute på terrassen siden det. Nå er det snart slutt, så da byttes de ut med mer stemorsplanter tenker jeg. Klemsiklem til deg 🙂

    6. margarites: Plutselig lå den sauen der på gulvet å så på meg, så den måtte jo foreviges. Nydelig med perleblomster synes jeg, og sammen med påskeliljer blir det fine farger. Nei, jeg håper aldri min kreativitet slutter, for jeg liker det! Klems til deg 🙂

    7. Koselig pynt du har på terrassen din <3
      Jeg holder på å klargjøre min terrasse nå. Gulvet er vasket og klart til beising. Gleder meg til å lage koselig miljø 🙂
      Og strikket ditt var også flott 🙂 Jeg er litt sløv med strikkingen for tiden. Ikke i form til å finne det frem....
      Ha en fin kveld <3

    8. Eva: Hørtes perfekt ut med nymalt terrasse. Jeg har fliser der ute, så her trengs det en skikkelig vask. Herlig med vår. Ja, jeg strikker litt igjen. Vet egentlig ikke hva det skal bli. Kanskje en genser, eller så blir det en pute til sofaen. Fint bare å ha noe i fingrene om kveldene. Kos deg i våren! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg